اختصاصی تپش سه ؛ درد و دل های قهرمانی که گلوله خورد و ماشینش به سرقت رفت

علی صفایی بابت عدم دستگیری زورگیرانی که به او شلیک کردند هنوز گلایه مند است.

اختصاصی تپش سه ؛ درد و دل های قهرمانی که گلوله خورد و ماشینش به سرقت رفت
به گزارش تپش 3:

علی صفایی کشتی گیر سابق کشورمان در گفت و گو با تپش سه ، در مورد شرایط فعلی خود پس از سرقت مسلحانه  و شلیک به وی اظهار داشت: حدود 8 ماه از سرقت مسلحانه در ملا عام و تیراندازی به بنده در اتوبان امام علی می گذرد اما همچنان نه خبری ار خودروی به سرقت رفته من شده نه خبری از سارقین است. به خاطر این موضوع ناراحت و البته نگران هستم و از شخص سردار رادان که همیشه همراه مردم بوده و نام نیکی از خود بر جای گذاشته خواهش میکنم که شخصا به این مساله رسیدگی کنند. دوستان و مردم   عزیزم هر زمان که من را می بینند ، می پرسند ماشینت چه شد ؟ سارقین را دستگیر کردند ؟ که هر بار با جواب منفی من روبه رو می شوند که خیلی ناراحت کننده است.

IMG-20230123-WA0020

وی در مورد شرایط جسمانی اش افزود: 8 ماه است که از ورزش حرفه ای دور هستم و شاگردانم را نمی توانم تمرین دهم و هنوز بعد از آن حادثه که به سمت من تیراندازی شد و گلوله به پایم اثابت کرد، نتوانستم به طور کامل سلامتی ام را به دست آورم.

صفایی در ادامه صحبتهایش گفت: وقتی سارق ها می بینند بعد از گذشت این همه مدت هنوز دستگیر نشده اند بدون هیچ هراسی به کار خود ادامه می دهند که این اصلا زبنده نیست چون ما در نیروی انتظامی سردار رادان را داریم که می تواند ریشه این انسان های شرور را بخشکاند.

IMG-20230123-WA0022

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتی شب حادثه به ماشین راهنمایی رانندگی که در اتوبان محل حادثه  بود گفتم که ماشین من به سرقت رفته ولی هیچ کمکی نکردند و گفتند باید به نیروی انتظامی اطلاع بدهم چون اگر همان شب  اعلام سرقت می شد. به هر حال از سردار رادان و مجموعه نیروی انتظارمی می خواهم که پیگیر این پرونده شوند و این زورگیران را به سرای اعمالشان برسانند.

IMG-20230123-WA0021

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب