دکتر سید داوود مرتضوی مفتخر به دریافت نشان جوانمردی و شجاعت شد

قهرمان اسبق کشتی ایران و آسیا نشان شجاعت گرفت.

دکتر سید داوود مرتضوی مفتخر به دریافت نشان جوانمردی و شجاعت شد
به گزارش تپش 3:

دکتر سید داوود مرتضوی از قهرمانان اسبق کشتی ایران و آسیا که در مسابقات پاورلیفتینگ جهان در روسیه موفق به دریافت نشان طلا شد امروز در مجموعه شهید رشادی تهران در مراسم بین المللی تجلیل از جوانمردان عرصه ورزش که با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد مفتخر به دریافت نشان جوانمردی و شجاعت در استانه ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شد.

لازم به ذکر است مرتضوی از مدیران اسبق اقتصادی فدراسیون کشتی و ورزش باستانی بوده و در رشته مبارزات ترکیبی هم افتخار افرینی کرده است این افتخار بزرگ را به خانواده شهدای مدافع حرم و همه ورزشکاران تبریک میگوییم.


در مصاحبه اختصاصی مرتضوی از زحمات سردار میر جلیلی و امیر فولادی تشکر و اعلام کرد که جوانان کشور بیشتر مطالعه کنند و بدانند که چه جانهایی فدا شکده است که آنها بتوانند با عزت مسابقه دهند و از مسولان خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت زندگی و معیشتی جوانان و مردم کشورش ایران عزیز شد. گفت نه آمریکا و نه قدرت آن طرف آبی دلش به حال این مردم سوخته و نه توانایی کاری و رفع مشکلی را از مردم دارند جز تجزیه ایران که زهی خیال باطل و ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم تا ایران عزیز سر بلند بماند و خون شهدا خدایی نکرده پایمال نشود تا ظهور آقا امام زمان.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب