قتل هولناک به خاطر پول / کارفرما اخراجم کرد، پس او را کشتم !

تپش3- روزنامه جوان: کارگر اخراجی با کمک دو نفر دیگر مدیر عامل شرکت را کشت و به گاوصندوق دستبرد زد.

قتل هولناک به خاطر پول / کارفرما اخراجم کرد، پس او را کشتم !
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3، سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ۱۴ اسفند ماه سال گذشته به مأموران پلیس شیراز خبر رسید حادثه‌ای خونین در یکی از باغ‌ویلا‌های حاشیه شهر اتفاق افتاده‌است. با حضور تیم جنایی مشخص شد مردی ۶۹ ساله با اصابت گلوله و ضربات چاقو به سینه و سرش به کام مرگ رفته‌است. در بررسی‌های بعدی معلوم شد مقتول مدیر عامل شرکت تراست است و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها، کارآگاهان پلیس متوجه شدند شرکت محل کار مقتول هم هدف سرقت قرار گرفته‌است. تحقیقات تیم جنایی با حضور در محل نشان داد که عامل یا عاملان حادثه با در دست داشتن کلید وارد شرکت شده و بعد از گشودن در گاو صندوق مقدار زیادی طلا، ارز و دوربین‌های مداربسته را سرقت کرده و گریخته‌اند. تحقیقات بعدی نشان داد که خودروی سراتوی مقتول و دوربین‌های مداربسته باغ محل حادثه هم سرقت شده‌اند.

بررسی‌های پلیس بعد از تحقیقات انجام‌شده در دو محل حادثه نشان داد قتل و سرقت از سوی اعضای یک باند رقم خورده‌است. همچنین مشخص شد که حادثه از سوی فردی آشنا انجام شده‌است، بنابراین کارآگاهان درجریان تحقیقات میدانی به یکی از کارگران اخراجی شرکت مظنون شدند. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که متهم به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. او در جریان تحقیقات فنی به ارتکاب قتل با همدستی برادر ۳۸ ساله و برادر‌زاده ۲۵ ساله‌اش اعتراف کرد. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت، دو همدست وی هم بازداشت شدند.

متهم در شرح ماجرا گفت: یک ماه قبل از حادثه و در حالی که از شرکت اخراج شده‌بودم، تصمیم به انتقام گرفتم. ماجرا را با برادر و خواهر‌ز‌اده‌ام در میان گذاشتم تا با طراحی یک نقشه از مقتول سرقت کنیم که قبول کردند. برای این کار دو قبضه اسلحه تهیه و مقتول را تعقیب کردیم تا اینکه متوجه شدیم به باغ ویلایش رفت و آمد دارد. در یکی از شب‌ها و قبل از اینکه مقتول وارد باغ شود، یکی از ما وارد و منتظر وارد شدن او شد. همدستمان با تهدید اسلحه دست و پای مقتول را بست و داخل صندوق عقب خودرو گذاشت و به دنبال ما آمد. بعد در حالی که مقتول در صندوق عقب حبس شده‌بود، به باغ ویلا برگشتیم. با تهدید مقتول رمز گاوصندوق شرکت را گرفتیم و موفق شدیم وارد شرکت شویم و گاو صندوق را خالی کنیم. بعد از انجام سرقت بود که او را با شلیک گلوله و ضربات چاقو به قتل رساندیم و از محل فرار کردیم.

با اعتراف متهمان، مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها دو قبضه اسلحه کمری، دو قبضه چاقو و مقدار زیادی طلا کشف کردند. تحقیقات بیشتر از متهمان جریان دارد.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب