فرنکی دی یونگ: حیف شد که مسی به بارسلونا نیامد

تپش3- فرنکی دی یونگ درباره مسی، بارسلونا، لیگ قهرمانان و آینده صحبت کرده است.

فرنکی دی یونگ: حیف شد که مسی به بارسلونا نیامد
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3،  فرنکی دی یونگ ؛ هافبک هلندی باشگاه بارسلونا ، از یک سال پیش که در آستانه ترک این تیم قرار گرفته بود، راه درازی را پیموده است. دی یونگ با پیشرفتی که در فصل 23-2022 داشته حالا در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی ، جایگاه به‌خصوصی پیدا کرده است.

هافبک هلندی در مصاحبه اخیر خود با Telegraaf در مورد آینده خود در بارسلونا صحبت کرده است و اظهار داشت که شخصا آرزوی ماندن در این باشگاه را داشته است.

    در بارسلونا احساس خوبی دارم. اگر همه چیز خوب پیش برود، در اینجا خواهم ماند. شما هیچوقت نمی‌توانید از چیزی 100% مطمئن باشید، اما حدس می‌زنم فصل آینده هم برای بارسلونا بازی خواهم کرد.

منچسترسیتی در فصل 23-2022 با غلبه بر اینتر توانست به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد در صورتی که بارسلونا به هیچ‌وجه عملکرد خوبی در این مسابقات نداشت. دی یونگ می‌گوید که برای قهرمانی در این مسابقات به کمی شانس هم نیاز است.

    سخت است که بگوییم چه زمانی در بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم. ما تیم خوبی در اختیار داریم، هرچند به چند مهره برای تقویت نیاز داریم. اما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به کمی شانس هم نیاز داریم.

فرنکی دی یونگ در مورد سفر بارسلونا به ژاپن نیز اظهار داشت:

    سفر به ژاپن طولانی و خسته‌کننده بود. ما بیش از 30 ساعت سفر کردیم و حتی 24 ساعت هم آنجا نماندیم. خودم به شخصه چنین سفرهایی را ترجیح نمی‌دهم، اما باشگاه به آن‌ها نیاز دارد و در این مورد نمی‌توان چیز زیادی گفت.

از هافبک هلندی در مورد برنامۀ پرفشار و سنگین فوتبالیست‌ها در سطح حرفه‌ای سوال شد که دی یونگ دراین‌رابطه گفت:

    برنامه بازی‌های ما روز به روز فشرده‌تر می‌شود. قرار است برای تعیین رده‌های سومی و چهارمی لیگ ملت‌های اروپا، مسابقه رده‌بندی برگزار شود؛ تقریبا هیچ‌کس منتظر چنین دیداری نیست. همچنین فرمت جدیدی برای لیگ قهرمانان اروپا در نظر گرفته‌اند که تعداد بازی‌ها در آن بیشتر خواهد بود، فقط برای این که یوفا پول بیشتری به دست بیاورد.

در نهایت از دی یونگ در مورد عدم حضور مسی در بارسلونا سوال شد.

    فکر می‌کنم هر تیمی علاقه‌مند باشد که مسی در آنجا حضور داشته باشد، چرا که او در هر زمان و مکانی تفاوت‌ها را رقم می‌زند. حیف شد که او به بارسلونا نیامد. من دوست داشتم او در بارسا باشد. حالا خواهیم دید که چه کسی به تیم می‌آید و چه کسی از اینجا خواهد رفت.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب