پشت پرده حال بد محسن ابراهیم زاده در کنسرت / مواد زده بود یا مست بود ؟!

تپش3- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در مورد ماجرای مست بودن و حال نامساعد محسن ابراهیم زاده توضیحاتی داد.

پشت پرده حال بد محسن ابراهیم زاده در کنسرت / مواد زده بود یا مست بود ؟!
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3، محسن ابراهیم زاده در حاشیه برگزاری کنسرتش در ارومیه مریض شد، حالا جزئیات جدیدی از آخرین وضعیت سلامتی این هنرمند پرحاشیه منتشر شده است. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات در مورد محسن ابراهیم زاده کذب محض است گفت: این خواننده پاپ به علت رانندگی بدون توقف و طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته بود و نتوانست سانس دوم کنسرت خود را کامل اجرا کند. محسن ابراهیم‌ زاده خواننده پاپ در کنار پژو ۵۰۴؛ ماشینی که در ایران با رئیس جمهور سابق یعنی محمود احمدی‌نژاد شناخته می‌شد، عکس یادگاری انداخت. محسن ابراهیم‌ زاده (متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶) خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای سبک پاپ اهل ایران است.او از سال ۱۳۸۰ و در سن ۱۴ سالگی شروع به قرائت قرآن کرد و به تدریج وارد عرصه موسیقی شد. در سال ۱۳۸۳ و در سن ۱۷ سالگی به دوره‌های نوازندگی سازهای ایرانی شرکت کرد و به کلاس‌های آکادمیک موسیقی نزد استاد موسیقی مهدی نیک نام رفته و اولین آهنگ خود را با نام (هنوزم) منتشر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات در مورد محسن ابراهیم زاده کذب محض است گفت: این خواننده پاپ به علت رانندگی بدون توقف و طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته بود و نتوانست سانس دوم کنسرت خود را کامل اجرا کند.

علیرضا نوروزی افزود: محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایرانی قرار بود دیروز صبح ساعت پنج با هواپیما به ارومیه حرکت کند که پرواز کنسل شده و به دنبال کنسل شدن پرواز مجبور شد با خودروی شخصی به ارومیه حرکت کند و وی در نهایت پس از بیش از ۱۲ ساعت رانندگی، عصر ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به ارومیه رسید.

وی اظهارکرد: ابراهیم زاده سانس اول که عصر با تاخیر برگزار شد، اجرا کرده ولی در سانس دوم به دلیل خستگی مفرط حال خوبی نداشت. وی در اثر رانندگی با اتومبیل شخصی و طی کردن مسافت ۱۲ ساعته قادر به اجرای کامل نبود که به دنبال این اتفاق، مردم اعتراضاتی داشتند.

نوروزی ادامه داد: حال نامساعد ناشی از خستگی و استراحت و مداوا به وسیله آمپول و سرم بازهم اجازه اجرای کامل را به این خواننده پاپ نداد و این موضوع باعث بروز اعتراضات شد.

لامی آذربایجان غربی افزود: پس از این با حضور عوامل اجرایی کنسرت، ناظران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروهای محترم انتظامی، موضوع پیش آمده مدیریت شد و عموم معترضین به آرامش دعوت شده و آقای حیاک از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر روی سن حاضر و معترضان را به آرامش دعوت کرده و با اخذ شماره تلفن ایشان، قول مساعد نسبت به بازپرداخت بهای بلیط داده شد.

نوروزی ادامه داد: امروز نیز با نظارت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور تهیه کننده کنسرت، پول بلیط این افراد پرداخت شده است و تنها تعدادی از مخاطبین که کمتر از ۱۰ نفر هستند، باقی مانده اند که پول بلیط آنان نیز پرداخت خواهد شد.

نوروزی اظهارکرد: شایعات مربوط به محسن ابراهیم زاده مبنی بر مست بودن ایشان کذب محض بوده و واقعیت ندارد.

چگونه ممکن است در فضایی که اماکن، نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروهای انتظامی و سایر نیروها حضور دارند چنین اتفاقی بیافتد؟ و بعضی گفته اند قبلا مست بوده باید گفت چطور شخصی در این حالت ۱۲ ساعت راه را طی می کند؟ ابراهیم زاده باوجود خستگی مفرط و به هم خوردن حالش چنانکه در بدو ورود آمپول برایش زده شد بازهم تمام تلاش خود را برای اجرا گذاشت.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب