مرادمند: حرکت بیرانوند در شخصیت پرسپولیس نبود

تپش3- مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.

مرادمند: حرکت بیرانوند در شخصیت پرسپولیس نبود
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3، محمدحسین مرادمند در مورد بیانیه و مصاحبه‌های مدیران و بازیکنان استقلال و سپاهان در هفته‌های آخر نسبت به پرسپولیس عنوان کرد: پارسال که ما در حال قهرمانی بودیم، پرسپولیس وارد این فضا نشده بود؟ این فضا و صحبت‌ها در فوتبال طبیعی است و کُری‌خوانی فوتبال وجود دارد که یک سری‌ها برداشت مثبتی دارند و یک سری منفی، اما نباید این فضا را خیلی لوث کنیم.

او تاکید کرد: یک سری کُری‌ها هست که شاید بعضا به خود من هم برخورد کند. من نه زیاد مصاحبه می‌کنم، نه کُری می‌خوانم، غیر از دربی قبلی، چراکه یک سری اتفاقات در آنجا رخ داد.

مدافع استقلال یادآور شد: در دربی برگشت لیگ برتر که ما شکست خوردیم، برخی بازیکنان تیم حریف خوشحالی‌هایی انجام دادند که آن حرکت به هواداران ما و خود من بَرخورد و نمی‌توانستم آن را هضم کنم. از طرف دیگر، هواداران را می‌دیدم که با آن حرکت حال خوبی نداشتند که من گفتم آن حرکت زشت است و برای فوتبال ما خوب نبود.

مرادمند با انتقاد شدید از نحوه خوشحالی علیرضا بیرانوند در دربی برگشت لیگ برتر گفت: شاید می‌خواهید با این حرکت محبوب‌تر شوید ولی به نظر من در شان و شخصیت باشگاه پرسپولیس نیست که بازیکن‌اش چنین حرکتی انجام بدهد چون این دو باشگاه(استقلال و پرسپولیس) واقعا بزرگ هستند و خیلی از بازیکنان این دو تیم الگوی جامعه و جوانان هستند و مسلما این کار درست نبود.

او تاکید کرد: خود من گل زدم که هزار نفر به من گفتند که چرا حرکت آن دربی را جبران نکردی ولی من گفتم در شان و شخصیت من یا باشگاه استقلال نیست که این کار را انجام بدهیم.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب