همسر بازیکن هوادار باز هم گل می خواهد!

این بازیکن جوان هوادار از قرعه جام حذفی و بازی با پرسپولیس استقبال می کند.

همسر بازیکن هوادار باز هم گل می خواهد!
به گزارش تپش 3:

هوادار تهران استقلال ملاثانی را شکست داد و‌ به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرد. محمد چهارمحالی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: اوایل بازی کمی فیزیکی بود. آن ها انگیزه های خاص خود را داشتند. در ابتدا هوا کمی سنگین بود و ما تا آمدیم به شرایط هوا عادت کنیم کمی طول کشید. توانستیم گل بزنیم و مالکیت توپ دست ما بود. در نیمه دوم آن ها سعی داشتند در بازی مستقیم گل بزنند. ما داشتیم خوب بازی می کردیم سر یک اتفاق گل خوردیم و بازی به استرس فرو رفت بعد خدا را شکر در لحظه آخر آقا مسعود توانست کار را در بیاورد و ما جز چهار تیم قرار بگیریم

وی در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: توانستم زحمت بچه ها را به ثمر برسانم. چند پاس پی در پی و روی پاس خوب آقای شجاعیان توانستم گلزنی و به تیمم کمک کنم و به نیمه نهایی برویم. این گل را به همسرم تقدیم می کنم.

این بازیکن در مورد گل  مسعود شجاعی توضیح داد: حضور مسعود شجاعی آرامش خاصی به تیم ما می دهد آقا مسعود در اهواز هم همین کار را برای ما انجام داد و با زدن گل خیال ما را راحت کرد. وقتی بازیکن با اخلاق و با سابقه برای ما می درخشد انرژی خاصی به تیم می دهد و بچه ها خوشحال تر می شوند.

چهارمحالی با اشاره به موفقیت های پیشین سرمربی هوادار در رقابت های جام حذفی می گوید: ایشان دو بار جام آورده و ‌راه و روش های خاص خود را بلد است و به ما گوشزد می کند ما هم نکاتی که او خواسته بود را در زمین اجرا کردیم و خدا را شکر برنده بازی شدیم و این موضوع اتفاقی نیست و اقای الهامی کارش را بلد است.

از چهارمحالی درباره قرعه پرسپولیس سوال می کنیم، او با کمی مکث می گوید: طبیعتا اگر قرعه ما نساجی می شد فکر می کردیم کار راحتی داریم و همه شانس بیشتری را برای ما و صعود به فینال متصور می شدند اما به اعتقاد من بازی با پرسپولیس یک فینال است و ما یک فینال برای خودمان در نظر خواهیم گرفت. امیدوارم با نهایت آمادگی و سرسختی به مصاف پرسپولیس برویم و این  مسابقه بازی آخرمان نباشد بلکه بتوانیم فصل پرسپولیس را تمام کنیم.

سوال آخر ما: آیا فکر می کنی بتوانی به پرسپولیس گل بزنی؟ چرا که نه؟ امیدوارم گل بزنم و باز آن را به همسرم تقدیم کنم.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب