حقوقی: از سمت هیچ نهادی حمایت نمی‌شویم/ به گذشته‌ها نباید فکر کرد/ به دنبال موفقیت در هانگژو هستیم

ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: تمام سعی و تلاش من در این است تا بتوانم در مسابقات پیش‌رو باز هم برای کشورم به افتخار برسم.

حقوقی: از سمت هیچ نهادی حمایت نمی‌شویم/ به گذشته‌ها نباید فکر کرد/ به دنبال موفقیت در هانگژو هستیم
به گزارش تپش 3:

امیر حقوقی در گفت‌وگو با تپش 3، در خصوص شرایط بدنی خودش اظهار داشت: خوشبختانه شرایطم خوب است و تا به الان به مرز 80 درصد آمادگی دست یافته‌ام البته در تلاش هستم تا به مرز بهتری از آمادگی برسم. فعلأ که برای هفته دوم و سوم لیگ تمرین می‌کنم تا اگر تیمی مایل بود برایش وزنه بزنم. البته در شرایط فعلی هیچ تیمی به من پیشنهادی نداده است و اگر خواهان کمک من بودند با تمام وجود در خدمت آنها هستم و اگر هم من را نخواستند، برای مسابقات سال آینده تمریناتم را ادامه خواهم داد.

وی افزود: بالاخره سال آینده چند رقابت مهم از جمله قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و همچنین قهرمانی جهان در پیش داریم و باید به خوبی برای آن مسابقات آماده شوم. حتی امسال هم این پتانسیل و توانایی را داشتم تا در قهرمانی آسیا و جهانی وزنه بزنم اما کادرفنی صلاح را در این دانست تا در ترکیب نباشم و من هم به تصمیم این دوستان احترام گذاشتم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ادامه داد: واقعأ می‌توانستم در هر 2 مسابقه مدال بگیرم و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته بودم دور از دسترس نبود اما قسمت در این بود که در ترکیب نباشم هر چند گذشته‌ها دیگر گذشته و نباید به آنها فکر، بلکه باید به آینده نگاه کرد. اکنون من برای بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه دارم و می‌خواهم  در ترکیب تیم باشم و مدال خوش رنگی بگیرم و باعث شادی مردم شوم.

حقوقی با اشاره به اینکه از سمت هیچ نهادی حمایت نمی‌شوند، اینطور به سوال پاسخ داد: واقعأ از طرف هیچ نهادی چه در ورزش و چه مسئولان استانی حمایتی وجود ندارد تا به آن دلخوش باشیم و تنها به قول قدیمی‌ها باید خودمان دستمان را روی 2 زانو بگذاریم و برای هر موفقیتی تلاش کنیم. در هر استانی تمام ورزشکاران چه وزنه‌برداران و چه سایر رشته‌های ورزشی از این قاعده مستثی نیستند و نباید به کمک هیچ نهادی امیدوار باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که پاداش مسابقات آنها چه زمانی داده می‌شود، اظهار داشت: حدود یک یا 2 ماه شنیده بودم قرار است به زودی پاداش‌های ما را بدهند اما فعلأ خبری نشده است و همچنان باید منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب