ارمغانی: 2 بازی سخت با ژاپن و چین داریم/ اردوها را با تاخیر 10 روزه شروع می‌کنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: شرایط سخت است اما محکوم هستیم تا بتوانیم ر بازی با ژاپن و چین به نتیجه برسیم.

ارمغانی: 2 بازی سخت با ژاپن و چین داریم/ اردوها را با تاخیر 10 روزه شروع می‌کنیم
به گزارش تپش 3:

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با تپش 3، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال پیش از آغاز پنجره انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: در ابتدا تصمیم داشتیم تا تمرینات تیم ملی بسکتبال از روز اول بهمن آغاز کنیم اما به دلیل فشردگی مسابقات لیگ باشگاه‌های غرب آسیا و همچنین لیگ برتر بسکتبال تصمیم بر این شد تا تمرینات تیم ملی از ۲۱ بهمن ماه در تهران آغاز شود تا هم لیگ برتر برگزار شود و هم نمایندگان ایران در غرب آسیا به مسابقاتی که دارند برسند. ان‌شاالله پس از یک هفته تمرین به ژاپن سفر خواهیم کرد تا 2 جلسه تمرینی در آن کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون دنبال انجام بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی کشور ژاپن هستند، گفت: تلاش ما این است که در اردوی ژاپن و قبل از رویارویی با کشور میزبان یک دیدار دوستانه در دستور کار خودمان داشته باشیم و در این زمینه مسئولان فدراسیون بسکتبال مکاتباتی را با 2 تیم از لیگ ژاپن انجام داده‌اند تا با یکی از آنها بازی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: 2 بازی سخت با ژاپن و چین در پیش داریم و به خوبی می‌دانیم کار سخت است اما برای رسیدن به نتیجه خوب تلاش می‌کنیم. پس از بازی با ژاپن به سمت هنک‌گنک می‌رویم تا در این کشور با چین بازی انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب