گزارش زنده: سوئیس 0 - 0 کامرون

روز پنجم بازی‌های جام جهانی با جدال دو تیم سوئیس و کامرون از گروه G آغاز خواهد شد.

گزارش زنده: سوئیس 0 - 0 کامرون
به گزارش تپش 3:

احتمالا در این گروه هیچکس برای شاگردان ریگوبرت سانگ شانسی برای صعود قائل نباشد و جنگ صعود به عنوان تیم دوم را بین سوئیس و صربستان بدانند اما نتایج عجیب روزهای اخیر احتمالا این خودباوری را در کامرونی‌ها ایجاد می‌کند که آن‌ها هم بتوانند یک شگفتی جدید خلق کنند.

کامرون اگرچه بهترین نسل خود را در اختیار ندارد اما موفق ترین تیم تاریخ آفریقا است و توانسته ۷ بار جواز حضور در جام‌ جهانی را کسب کند و بهترین نتیجه یک تیم آفریقایی در این جام را هم در کارنامه دارد. آن‌ها در جام جهانی ۱۹۹۰ تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتند.

سوئیس اما تیم منسجمی است که توانست در یورو ۲۰۲۰ قهرمان جهان را در یک هشتم نهایی حذف کند و در یک چهارم نهایی و در ضربات پنالتی مغلوب لاروخا شد. آن‌ها در دور قبلی جام جهانی در یک هشتم نهایی مغلوب سوئد شدند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. احتمالا دورخیز شاگردان یاکین این بار رسیدن به بهترین نتیجه تاریخ خود یعنی حضور در یک چهارم نهایی باشد اما همه این‌ها مستلزم یک شروع خوب است.

 


همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی بلژیک و کانادا در همین صفحه از "ورزش سه" باشید.

جام جهانی 2022 قطر - گروه G
ورزشگاه: استادیوم الجنوب

داور: فاکوندو تلو / کمک داور اول: ایزکیل بریلوفسکی/ کمک داور دوم: گابریل چاد

تیم ملی سوئیس:

یان زومر، مانوئل آکانجی، نیکو اِلوِدی، سیلوان ویدمر، ریکاردو رودریگز، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ژردان شکیری، روبن وارگاس، جبرئیل سو، و بریل امبولو

سرمربی: مورات یاکین

تیم ملی کامرون:

آندره اونانا، ژان چارلز کاستلتو، نیکلاس انکولو، کولینز فای، تولو نوهو، اوم گوئت، مارتین هونگلا، آندره زامبو آنگیسا، برایان امبئومو، کارل توکو اکامبی و اریک ماکسیم چوپو موتینگ،

سرمربی: ریگوبرت سانگ

ساعت 13:30 به وقت ایران

لحظات حساس:

دقیقه ۱۰: مدافع کامرون با یک پاس عمقی زمینی اکامبی را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن را زومر دفع کرد اما توپ برگشتی جلوی پای امبوئومو قرار گرفت و ضربه والی این بازیکن با اختلافی ناچیز از بالای دروازه زومر به بیرون رفت.
دقیقه ۱۳:  پاس زیبای شکیری در موقعیت آفساید به امبولو رسید و بازیکن کامرون او را سرنگون کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.
دقیقه ۱۴: با اشتباه آکانجی، چوپو موتینگ توانست با یک توپ ربایی موفق در موقعیتی تک به تک با زومر قرار بگیرد که باز هم با درخشش زومر دروازه سوئیس بسته ماند.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب