گزارش زنده: آلمان ۰ - ژاپن ۰

آلمان با نتایجی خیره‌کننده به عنوان اولین تیم چمدان را برای قطر بست و امروز نخستین دیدار را با ژاپن سختکوش برگزار می‌کند.

گزارش زنده: آلمان ۰ - ژاپن ۰
به گزارش تپش 3:

 پرافتخارترین تیم جام‌های جهانی در قرن حاضر، رویای بالا بردن دوباره جام را در سر دارد و در گام اول باید در برابر سامورایی‌ها صف آرایی کند.بعد از اتفاق باورنکردنی حذف مانشافت در جام قبلی، آنها با مربی جدید و عملکردی خیره‌کننده پا به این تورنمنت گذاشته‌اند. آلمان به عنوان اولین تیم با ۹ پیروزی از ۱۰ بازی انتخابی، زنگ خطر را از پیش برای تیمهای دیگر به صدا درآورده است. قهرمان چهار دوره جام جهانی تجربه دو تقابل دوستانه با ژاپن را دارد و در هیچ کدام از آنها بازنده نبوده است.

ژاپن نماینده آسیا البته حریفی دست و پا بسته نیست و فلیک رییس مانشافت هم با اشاره به این موضوع در کنفرانس خبری، فوتبال ژاپن را ستود. نماینده آسیا هم با نتایج در خور و مناسب به قطر سفر کرده است. ژاپنی‌ها در آخرین دیدار پیش از جام ۲ بر ۱ در مقابل کانادا شکست خوردند اما در پنج دیدار قبل از آن ۴ برد و تنها یک مساوی مقابل اکوادور بدست آوردند. هاجیمه موریاسو و شاگردانش به دنبال تکرار شکست تلخ آلمان در مقابل یک تیم آسیایی هستند و بنظر، پتانسیل این کار را هم دارند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه E
ورزشگاه: خلیفه (دوحه) - ساعت ۱۶:۳۰ - تماشاگر:
داور: ایوان بارتون (السالوادور)/ کمک‌ها: دیوید موران (السالوادور) و  ژاچاری زیگِلار (سورینام) داور چهارم: سعید مارتینز (هندوراس) /

تیم ملی آلمان:
مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، نیکو شلوتربرک، نیکولاس زوله، دیوید رائوم، جاشوا کیمیش، ایلکای گوندوگان، جمال موسیلا، توماس مولر، سرژ گنابری و کای هاورتز
سرمربی: هانسی فلیک

تیم ملی ژاپن:
شوئیچی گوندا، مایا یوشیدا، کو ایتاکورا، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، واتارو اندو، آئو تاناکا، جونیا ایتو، دایچی کامادا و تاکفوسا کوبو و دایزن مائدا.
سرمربی: هاجیمه موریاسو

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب