ادعای عجیب سروش رفیعی : کی‌ روش گفت همه کارهایت را می‌ کنم، برو استقلال!

تپش3- هافبک خلاق و محبوب پرسپولیسی ها حالا از یک راز بزرگ در ارتباط با کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشته و می گوید: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!

ادعای عجیب سروش رفیعی : کی‌ روش گفت همه کارهایت را می‌ کنم، برو استقلال!
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3، سروش رفیعی که در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ، در مقطعی خدمت سربازی را در تراکتور می گذراند، پس از مدتی و بنا به دلایلی نامعلوم دیگر مدنظر کی روش قرار نگرفت؛ حتی وقتی که با پیراهن پرسپولیس روزهای خوبی را در لیگ ایران پشت سر گذاشت.

حالا پس از گذشت چند سال سروش رفیعی از دلیل واقعی دوری اش از تیم ملی در گفتگو با عادل فردوسی پور پرده برداشته و گفت:

    اگر من یک کارنامه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارم به خاطر کی روش است. اگر هر سرمربی دیگر بود به خصوص مربی ایرانی، آن قدر که کی روش پای من ایستاد، نمی‌ایستاد. از این رو من مدیونش هستم. به خاطر این دِینی که به او داشتم، زمانی که داشت خدمت سربازی ام تمام می‌شد به کی روش گفتم هر کاری که تو بگویی انجام می‌دهم. به او گفتم کمکم کن تصمیم خوبی بگیرم. کی روش هم کمک کرد و با چند نفر ارتباط گرفتم تا بیرون از کشور بازی کنم ولی یک هفته قبل از اینکه سربازی ام تمام بشود، در اردوی دبی دعوای برانکو و کی روش شروع شد.

    بعد از اردو، وقتی از کی روش سوال کردم، راحت و مستقیم به من گفت برو استقلال! من فقط به کی روش گفتم "اگر می‌شود به استقلال نروم؛ یا تراکتور یا پرسپولیس و چند تیم دیگر هستند. اگر می‌شود بین استقلال و پرسپولیس، به استقلال نروم." کی روش راحت به من گفت این حرف‌های هواداری را ول کن و برو استقلال. خودم هماهنگی را انجام می‌دهم و همه کارهایت را می‌کنم. فکر نمی‌کردم همه چیز این قدر عوض بشود. پرسپولیس ۶ - ۷ بازیکن در تیم ملی داشت. اینکه می گویم بعضی وقت‌ها بدشانسی است، همین است که در همان زمان که خدمتم تمام می‌شد این اتفاق افتاد. من پرسپولیس را انتخاب کردم ولی از آن روز به تیم ملی دعوت نشدم. با اینکه شرایطم در پرسپولیس بهتر از تراکتور بود. حرفی هم که زدم (علیه کی روش) حرف دلم بود. گفتم کی روش با من عالی بوده است ولی این کی روشی که می‌شناسم کی روشی نیست که از بیرانوند، پورعلی گنجی و امیری را از نفت به تیم ملی آورد. کی روشی نیست که رامین رضاییان را از راه آهن و سروش رفیعی را از فولاد آورد. مشخص بود که مسائل غیر فوتبالی است. برای همین ناراحت بودم.

صحبت های سروش رفیعی و پرده برداری از این اقدام عجیب کارلوس کی روش پس از گذشت چند سال حالا در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرده است.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب