بهترین دفاع راست ایران کیست ؟ / جنگ رضاییان و اسماعیلی فر ! + آمار

مدافع ملی پوش سپاهان از لحاظ آماری بهترین مدافع راست ایران است.

بهترین دفاع راست ایران کیست ؟ / جنگ رضاییان و اسماعیلی فر ! + آمار
به گزارش تپش 3:

با گذشت نوزده هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال رامین رضاییان مدافع راست و ملی پوش سپاهان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر بوده است.رضاییان نیم فصل دوم لیگ گذشته از الدحیل قطر به پرسپولیس پیوست تابادرخشش در این تیم یکی از مسافران جام جهانی 2022 باشد.رامین که در اندیشه های دراگان اسکوچیچ (سرمربی وفت تیم ملی) هم جایی نداشت با حضور مجدد کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی و انتقال به سپاهان به روزهای اوجش برگشت وبه همراه تیم ملی به جام جهانی 2022 رفت.

رضاییان در دیدار اول تیم ملی مقابل انگلیس نیمکت نشین صادق محرمی شد اما در دیدار دوم تیم ملی مقابل ولز به میدان رفت ویکی از به یادماندنی ترین و بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و با گلزنی مقابل ولزنامش در لیست گلزنان تیم ملی کشورمان در ادوار جام های جهانی قرار گرفت.

اما مدافع راست سپاهان با انتقال به این تیم در این فصل لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشته است ودر 9 گل زردپوشان اصفهانی تاثیر مستقیم داشته است.(5 گل زده و 4 پاس گل)

نکته جالب توجه اینجاست که خیلی ها رضاییان را با دانیال اسماعیلی فر مدافع راست فعلی پرسپولیس مقایسه می کنند که اوهم در این فصل آمار بدی نداشته (2 گل زده و 4 پاس گل) است.

دانیال هم سال گذشته پیراهن سپاهان را برتن می‌ کرد‌ و می توان گفت این دو بین تیم های پرسپولیس و سپاهان معاوضه شدند و دلیل مقایسه آنها این معاوضه است.

باید منتظر بمانیم تا انتهای لیگ ببینیم آیا رضاییان به روند صعودی خود ادامه خواهد داد یا مدافعان راست دیگر تیم های لیگ از جمله اسماعیلی فر به آمار خوب رامین می‌رسند یا خیر

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب