آشوبی: پرسپولیس با شایستگی قهرمان نیم فصل شد

هافبک اسبق سرخپوشان معتقد است این تیم با ادامه همین روند می تواند قهرمان لیگ شود.

آشوبی: پرسپولیس با شایستگی قهرمان نیم فصل شد
به گزارش تپش 3:

فرزاد آشوبی در گفت و گو با تپش 3 ، در مورد شرایط این فصل تیم فوتبال پرسپولیس و صدرنشینی در پایان نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: سرخپوشان طی نیم فصل نتایج قابل قبولی گرفتند و البته در چند دیدار آخر خود بازی زیبایی هم به نمایش گذاشتند و با شایستگی قهرمان نیم فصل شدند و با ادامه همین روند قطعا می توانند به قهرمانی لیگ هم برسنند.

هافبک اسبق سرخپوشان همچنین در مورد عملکرد نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در تمامی خطوط بازیکنان خوب و با انگیزه ای دارد و نیازی به بازیکن ندارد به غیر از خط حمله که با رفتن لوکادیا و مصدومیت های پی در پی شیخ دیاباته ، یحیی گل محمدی باید یک مهاجم را به خدمت بگیرد.

وی در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی افزود: شاگردان مهدی تارتار  در تیم ذوب آهن قطعا مقابل پرسپولیس در تهران رو به بازی تدافعی خواهند آورد و به فکر ضد حمله خواهند بود تا از این راه دروازه شاگردان یحیی گل محمدی را باز کنند. البته سرخپوشان هم برای قهرمانی و تداوم صدرنشینی  مجکوم به برد در دیدارهای خانگی خود هستند.

آشوبی در انتها با امید دیدن یک دیدار زیبا و پرگل و البته احترام به تیم ذوب آهن و مهدی تارتار پیروزی شاگردان یحیی را پیش بینی کرد.

 

1

 

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب