مرگ ناگهانی آقای فوتبالیست در سانحه سقوط هواپیما / این باشگاه غرامت 110 میلیونی خواست!

تپش3- یک باشگاه فوتبال برای مرگ بازیکن جوان غرامت ۱۱۰ میلیون یورویی طلب کرد.

مرگ ناگهانی آقای فوتبالیست در سانحه سقوط هواپیما / این باشگاه غرامت 110 میلیونی خواست!
به گزارش تپش 3:

باشگاه کاردیف سیتی 110 میلیون یورو از نانت به عنوان غرامت برای مرگ امیلیانو سالا می‌خواهد. بازیکن آرژانتینی در ژانویه 2019 وقتی در حال پرواز بر فراز کانال مانش در مسیر خود برای نهایی کردن انتقالش به کاردیف بود، به دلیل سقوط هواپیما جان خود را از دست داد.

امیلیانو سالا1

کاردیف که اخیرا جنگ قضایی را به نانت باخت و باید قسط اول خرید این بازیکن را به باشگاه فرانسوی بپردازد، اکنون مدعی است که نانت باید 110 میلیون یورو به دلیل ضرر مالی و ورزشی ناشی از ناپدید شدن این فوتبالیست بپردازد. این روند مدنی که در فرانسه در حال انجام است، برای 22 ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

ولزی‌ها ادعا می‌کنند که اگر امیلیانو سالا در نهایت با این باشگاه قرارداد می‌بست، گل‌های او آنها را از سقوط به چمپیون شیپ نجات می‌داد که به معنای فرار از ضرر 100 میلیون یورویی برای باشگاه بود. مبلغی که آنها اکنون از نانت درخواست کرده‌اند، از همین ادعا نشات می‌گیرد.
علاوه بر این، کاردیف اصرار داشت که نباید مبلغ توافق شده برای انتقال بازیکن فوتبال آرژانتینی را که 17 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، پرداخت کند زیرا او حتی یک بازی با این باشگاه انجام نداد؛ ادعایی که البته توسط دادگاه رد شد.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب