لیونل مسی: من همه چیز را برده‌ام و کار خود را تمام کرده‌ام

لیونل مسی دیگر چیزی برای بردن ندارد.

لیونل مسی: من همه چیز را برده‌ام و کار خود را تمام کرده‌ام
به گزارش تپش 3:

به لئو ۱۶ ساله چه نصیحتی می‌کنی؟  اگر می‌توانستم این کار را انجام دهم، به خود 16 ساله‌ام می‌گفتم که چیز خارق‌ العاده‌ای در زندگی حرفه‌ای اش در انتظار او است. اینکه او مسیر بسیار زیبایی را با لحظات سخت خواهد داشت. این که هرگز نباید از رویاهایش دست بکشد، زیرا در پایان او بیشترین پاداش را خواهد داشت. تمام شد، همه چیز به من داده شد، من به همه چیز رسیدم ، چه با تیم ملی چه با بارسلونا و یا موفقیت‌های انفرادی، من همه چیز را دارم.

بوسه به جام ؟ ️بالا رفتم و دیدم که جام در جایگاهش به طور زیبایی می‌درخشد، انگار به من می‌گوید بیا مرا بگیر و دیگه به هیچ چیزی فکر نکردم.

فینال را دوباره دیدی؟ ️نه، من هایلایت‌های کوتاه و چند کلیپ را تماشا کردم، اما کل مسابقه را نه. ️خانواده من از حرف های ناعادلانه‌ای که به من گفته شد، که خیلی فراتر از فوتبال هم بود، بسیار زیاد زجر کشیدند. این من را آزار می‌داد و دردناک بود. بردن کوپا آمریکا و جام جهانی برای پایان همه چیز بود، همه چیز تمام شد.

شب قبل فینال؟ ️همه چیز آرام بود، خوب می‌خوابیدم. در طول شب انگار همه چیز خیلی آرام بود. در عین حال می‌دانستیم باید تمام تلاشمان را بکنیم تا به آن برسیم. خوب خوابیدم، احساس اضطراب نداشتم و خونسرد بودم، خیلی خونسرد. ️بعد از سختی‌های فراوان، زمان‌‌هایی بود که با تیم ملی رنج زیادی کشیدم، نا امیدی‌های زیادی از باخت در فینال‌ها داشتم، همیشه نزدیک می‌شدم و به آن‌ جام‌ها نمی‌رسیدم برای مدت طولانی انتقادهای زیادی از همه جا دریافت می‌کردم.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب