اولین عکس از خواهر خیلی پلنگ بهاره رهنما / یکی از یکی جذابتر !

تپش3- بهاره رهنما بازیگر و البته کارگردان ایرانیه که این روزها با فاز و نولی جدید دیده میشه و اینبار نیز خانوم بازیگر با استایلش همرو متعجب ساخت.

اولین عکس از خواهر خیلی پلنگ بهاره رهنما / یکی از یکی جذابتر !
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش، بهاره رهنما همیشه از دسته بازیگر ایی بوده که خب از طرفی هم به شدت مشهوره و هم به شدت حاشیه دار. خانوم بازیگر جوری در حواشی تو این چند سال اخیر غوطه ور شدن که گویی اینجا هالیوود است و ساخت چنین جنجالاتی هم راحت و روال! بهاره رهنما تا همین چند سال پیش فقط یه بازیگر بولد بود اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر بی امان دارن حرف و حدیث برای خودشون میخرن و اصلاااا هم از این شراط ناراضی نیستن! بهاره رهنما رو میشه به جرئت زن هزار چهره سینما و تلویزون دونست که هر چند ماه یکبار با ظاهر و بااااطنی جدید آپدیت میشه، حتی از آپدیته اندروید تند تر!

بهاره رهنما هر بار با سوژه ای جدید مخاطبش رو سوژه میکن که خب در کنار اینکه هنرمندی آرومه و اصلا کاری نداره کی بهش الفاظ رکیکی میگه، خب اینجوری حداقل خشم کاربر رو کمی تا قسمتی میخوابونه! جالبه که یکی از کاربرا نوشته بود بهاره رهنما تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره و این میتونه نکته ای نه چندان مثبت باشه! خانوم بازیگر با توجه به اینکه کلا نمیدونن تو این دنیا چی میخوان و دوست دارن چه مدلی دیده بشن، هر بار با تریپی جدید فالوورارو سورپرایز میکنن و اینجاش بده که هررر بار هم کاربر غافلگیر میشه و با اینهمه سابقه عجیب بهاره باز هم عادت نکرده! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری زیبا از بهاره خانوم رهنما که کم کم دارن از اوج با حجابیشون میان پایین!

baahaar_style_346911010_202898569272982_8543216445280329597_n

 

بهاره رهنما همیشه بازیگر، اینبار پشت نقابی جدید و دیده نشده!

بهاره رهنما این روزها در حال و هوایی متفاوت به سر میبره. خانوم بازیگر که تا به حال بازیگر خطاب میشد، حالا می بینیم که با ساخت فیلمی کوتاه اما پر سر و صدا، تبدیل به کارگردان نیز شده.

بهاره رهنما از سال گذشته ماه ها از این فیلم تیکه هایی گفت و منتشر کرد. "عطر آخر اردبیهشت" به کارگردانی بهاره رهنما می باشد که خود نیز درش ایفای نقش داره و در رابطه با زنان صحبت میکنه.

راستش رو بخوایم موضوعات هنری و فرهنگی خانوم بهاره رهنما اونقدری زیاد نیست که بشه در رابطه باهاشون خیلی صحبت کرد و در همین حد کافی به نظر میاد. اما اونچه که درمورد این چهره میشه تا صبح حرف زد مدل شخصیت و ظاهر و لایف استایل بهاره رهنما هستش که بنا به خواسته خودش پر از حرف و حدیثه.

جالبه که بدونید این تنها بهاره رهنما نیست که سبک و سیاق خودش رو در این رابطه داره و عجیب غریب پوش شده، بلکه انگاری خونوادگی اینچنین هستند چرا که مادر بهار رهنما و همچنین دخترش پریا قاسم خانی هم با لباس هایی که شاید من و شما اصلا انتخاب نکنیم دیده میشن.

hashiyeh_irooni_s+instagram+2023-5-3+story+(1)

 

خواهر خانومی بهاره رهنما که خیلی کارش درسته! چه دست طلاست

بهاره رهنما در رابطه با خونوادش بارها و بارها صحبت کرده. خانوم بازیگر که هر بار از تک به تک اعضای هم خونِش هزارات تعریف و تمجید داره، کاربران رو حسابی متعجب میسازه چرا که بهاره رهنما برادرش رو پروفسور خطاب میکنه، خواهرش رو بهترین میکاپ آرتیست و برادر زادش رو هم از دانشمندا میدونه! احتمالا فقط خانوم بازیگر و دخترشون در راستای خاصی فیلسوف نشده اند!!

مریم رهنما به گفته بهاره بانو آبجی کوچیکه هستش و این در حالیه که قبلنا بهاره رهنما گفته بود تنها یک خواهر داره به نام بهانه! اما چند وقتی میشه که از خواهری دیگر به نام مریم رهنما رونمایی شده که سالن زیبایی داره و از طریق ارتباط با بازیگران خودش و سالنش رو به شهرت رسوند. در ادامه ابتدا تصویر درمانده و خسته از بهاره رهنما مشاهده می کنید که با فیلتر جمع و جورش کرد.

 

بهاره+رهنما

 

 

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب