تفاوت سن فاحش محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی / عروس خانم را می شناسید ؟!

تپش3- به تازگی اخباری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است که تا کنون این بازیگر این موضوع را رد و یا تائید نکرده است.

تفاوت سن فاحش محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی / عروس خانم را می شناسید ؟!
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3، محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار در عرصه مدلینگ فعالیت دارد. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

تصاویری از دختری به نام آیسان آقاخانی متولد سال 1376 در فضای مجازی دست به دست می‌شود و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است.آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد.

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند

ویدیویی از محمدرضا گلزار و یک خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی بر تن دارد.

برخی از پیج اینستاگرامی نام این خانم را آیسان آقاخانی عنوان کرده اند که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس میباشد درباره نحوه آشنای آنها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده که در نهایت سرآغاز آشنایی آنها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می شود.

محمدرضا گلزار

 

 

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب