خداحافظی آرات از سپاهان/ سلام به بارسلونا !

تپش3-آرات یک برند است و اگر بخواهیم در پیج او تبلیغ کنیم، در بدترین حالت روزی دو میلیون درآمد خواهیم داشت!

خداحافظی آرات از سپاهان/  سلام به بارسلونا !
به گزارش تپش 3:

  آرات حسینی از چند ماه پس از تولد خود به واسطه ویدئوهایی که از او در فضای مجازی منتشر می‌شد به شهرت رسید و پس از بازتاب این ویدئوها در صفحات پربازدید فوتبالی از جمله 433 و ESPN شهرت او جهانی شد و در نهایت هم پدر آرات، او را به انگلیس برد تا او برای مدتی در آکادمی لیورپول تمرین کند.

اما حضور آرات در آکادمی لیورپول به عقد قرارداد با این باشگاه منتهی نشد و در شرایطی که صحبت از حضور او در بارسلونا مطرح بود، خانواده حسینی به ایران بازگشتند؛ اتفاقی که پدر آرات دلیل آن را عدم تطابق او با آب و هوای انگلیس و همچنین سختگیری‌های فیفا برای سفر به اسپانیا و حضور در آکادمی بارسلونا توصیف کرد.

با این حال در اسفندماه ۱۴۰۱ باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از آرات حسینی در کنار محمدرضا ساکت، اعلام کرد که این کودک نابغه ایرانی از این پس در آکادمی سپاهان به فعالیت خواهد پرداخت اما روز گذشته و تنها حدود دو ماه بعد از این خبر، روز گذشته پدر آرات با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، از پایان این همکاری خبر داد.

در همین خصوص با محمد حسینی، پدر آرات، تماس گرفتیم تا از او درباره این ماجرا سوال کنیم. حسینی در ابتدا عنوان کرد: ما از ابتدا هم قراردادی با سپاهان نبستیم اما با توجه به اینکه سپاهان اعلام کرده و استوری گذاشته بود، ما هم مجاب شدیم استوری را منتشر کنیم. به اصفهان رفتیم اما مسائلی که در ذهن من بود، برآورده نشد.

او توضیح داد: سپاهان قرار بود خانه‌ای در اختیار ما قرار بدهد اما مکانی که در اختیار ما قرار دادند طوری بود که مادر آرات حتی نمی‌توانست غذا بپزد و ما حتی لباسشویی هم نداشتیم. پس از مدتی یک مربی دیگر هم به آنجا آمد و ما هم اذیت می‌شدیم‌ و از طرفی ما روی تغذیه آرات هم حساس هستیم و اصلا غذای بیرون را به او نمی‌دهیم و امکانات لازم را هم نداشتیم.

پدر آرات درباره شرایط تمرینی او در آکادمی سپاهان گفت: ما اصلا وارد تمرینات تیمی نشده بودیم و با توجه به اینکه آرات تازه آمده بود، باید مدتی را به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد و سپاهان هم یک مربی به اسم آقای سعید بیات در اختیار ما قرار داد که واقعا عالی بود اما با توجه به شرایطی که داشتیم، تصمیم به ترک اصفهان گرفتیم.

حسینی با‌ گلایه از باشگاه سپاهان بیان کرد: روز اولی که رفتیم، من با شخصی صحبت کردم که می‌گفت پیج آرات دنبال کنندگان زیادی دارد و برند محسوب می‌شود و ما هم برند خودمان را داریم؛ شما دیگر برای جاهای دیگر تبلیغ نکنید و ۶ برندی را که ما داریم، تبلیغ کنید. من حس کردم هدف سپاهان تبلیغات در پیج آرات است و می‌خواهند برای مثال اگر ۱۰۰ میلیون هزینه کرده‌اند، چند برابر آن را به دست بیاورند.

او در ادامه گفت: آرات یک برند است و فکر می‌کنم سپاهان هم قصد استفاده از این برند را داشت.‌ پیج آرات شش میلیون دنبال کننده دارد و اگر بخواهیم در آن تبلیغ کنیم، در بدترین حالت و با کمترین تبلیغ روزی دو میلیون درآمد دارد اما من مدت‌هاست که سالی یک تبلیغ هم نمی‌کنم. اگر من فیلمی از آرات با لباس سپاهان منتشر کنم، ممکن است پیج 433 و ... هم بازنشر کنند و چند میلیون نفر می‌بینند و سپاهان می‌توانست بیشتر هزینه‌های خودش را از پیج آرات بردارد اما در این بین چه چیزی عاید ما می‌شد؟ من اگر بخواهم روزی سه تبلیغ کنم، می‌توانم بهترین خانه را اصفهان بگیرم و بهترین زندگی را داشته باشم اما در آن شرایطی که برای ما مهیا شده بود، آرات حتی غذای مناسب هم نمی‌توانست بخورد.

حسینی افزود: مدام می‌گفتند ما بزرگترین آکادمی ایران هستیم اما من هنوز آکادمی آنها را ندیده بودم و حتی همان ابتدا که من مصاحبه کردم و گفتم در مسیر قشم هستم به من گفتند چرا این حرف را زدی؟ این برای وجهه ما خوب نیست، ما بزرگترین آکادمی آسیا هستیم و امکاناتی داریم که هیچ باشگاهی ندارد. در صورتی که آرات هم یک برند است و شما قطعا آنها هم به خاطر آن برند جلو آمده بودند. به فرض که فوتبال آرات هم ضعیف باشد اما چطور باید با یک برند برخورد کرد؟

پدر آرات درباره واکنش باشگاه سپاهان به جدایی او توضیح داد: من قصد داشتم باشگاه را از این تصمیم‌مان مطلع کنم و به ما گفتند فلان روز به شما جواب می‌دهیم اما هر بار قرار را عقب انداختند و در نهایت هم من به صورت یک طرفه این تصمیم را گرفتم. قرار بود چهارشنبه به من جواب بدهند اما گفتند پنجشنبه بیا و باز هم پنجشنبه گفتند درخواستت را بنویس و بعد از بازی سپاهان بیا. بعد از بازی دوباره گفتند درخواستت را بنویس که من هم گفتم شما را به خیر و ما را به سلامت. بعد از اینکه من این موضوع را اعلام کردم هم هیچ تماسی با من نداشتند.

او در خصوص برنامه آرات برای آینده گفت: مسیر ادامه دارد و باید فکر کنیم و تصمیم بگیریم. فعلا آرات تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال می‌کند که شاید هم به مدت یک سال به دبی برویم؛ البته هنوز قطعی نیست و باید درباره این موضوع بیشتر فکر کنم.

او در پایان در‌ پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه قبلا اعلام کرده بود هدف آرات حضور در اسپانیا است، چه زمانی به این کشور سفر خواهند کرد؟» گفت: فعلا مشخص نیست. از تاریخی که مدنظر خودم بود، یک ماه گذشته و هنوز هم نرفته‌ایم، چون شرایط تمرینی آرات خوب نیست.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب