سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ماند

علیرضا سهرابیان با رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد.

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ماند
به گزارش تپش 3:

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی ‌امروز (پنجشنبه) با ریاست محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان  و حضور مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

علیرضا سهرابیان که تنها کاندیدای این انتخابات بود، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی و با 65 رأی از 66 رأی مأخوذه به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد.

علی‌اصغر محمودی دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون بود که در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت نکرد.

سهرابیان  در این مجمع به ارائه گزارش عملکرد خود در چهار سال گذشته در فدراسیون  پرداخت و گفت: قول‌هایی که در این مدت داده بودیم، انجام شد. روزی قرارداد چند ده میلیونی در قایقرانی برای ما آرزو بود ولی الان دنبال عقد قراردادهای چند صد میلیونی هستیم. دوستانی که خارج از سیستم بودند مشکلاتی را ایجاد کردند که با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آنها را برطرف کردیم.

وی اظهار داشت: تولید تجهیزات رشته دراگون بت در داخل انجام شده است. تا یک ماه پیش قیمت هر قایق دراگون بت 850 میلیون تومان بود ولی الان با قیمت مناسب در داخل تولید می‌شود.

سهرابیان افزود: برای اولین بار قایقرانی الگوی برگزاری کلاس‌های مجازی را ارائه کرد و 109 کشور در این کلاس‌ها حاضر شدند.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از اعضای مجمع گفت: در چند ماه اخیر  تهمت‌های زیادی به شما زده شده و در گروه‌ها و فضای مجازی توهین‌های زیادی شنیدید و مطمئن هستم آقای محمودی از آنها اطلاع نداشتند. وزارت ورزش نیز نامه‌های کذب زیادی دریافت کرد و وقت آنها هم تلف شد‌.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب