پولادگر: بعضی حمایت‌هایی که از پارالمپیکی‌ها می‌شود در المپیک نداریم

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران پارالمپیک و المپیک برابر است.

پولادگر: بعضی حمایت‌هایی که از پارالمپیکی‌ها می‌شود در المپیک نداریم
به گزارش تپش 3:

سیدمحمد پولادگر در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکاران جانباز و معلول در سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خدا را شکر این توفیق را پیدا کردم که با دعوت اسبقیان در جمع بچه‌ها حضور پیدا کنم. هر چند توفیق نداشتم که در حین مراسم باشم، اما در پایان مراسم رسیدم و بچه‌ها مشکلاتی داشتند که امیدوارم توفیق داشته باشم این مشکلات را بتوانم حل کنم.

وی در مورد کوتاهی در پرداخت پاداش ورزشکاران جانباز و معلول گفت: این موضوع را خیلی قبول ندارم و از معدود کشورهایی هستیم که پاداش بچه‌های پارالمپیک و المپیک برابر است و این اتفاق به ندرت در کشورها افتاده است. پارالمپیک تشکیلات و بودجه مجزا دارد و در هر دو مجموعه مسئولیت داشتم و کار کردم باید عرض کنم که بعضی اتفاقات و حمایت‌هایی که از مدال‌آوران، قهرمانان و مخصوصاً اردونشینان می‌شود در المپیک نداریم. این موضوع ناشی از برنامه‌ریزی خوبی است که به خاطر حضور مدیران توانمند و خوش‌نیت با نیت کمک به بچه‌های جانباز و معلول افتاده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص تداوم این حمایت با حضور گروه جدید مدیریتی در کمیته ملی پارالمپیک گفت: سردار کارگری سال‌ها در آن مجموع مسئولیت داشته است و فقط جا به جایی‌هایی صورت گرفته و خدا را شکر این مجموعه با همان انسجام، نیت‌های خوب و انگیزه‌های بزرگ به حمایت خود ادامه خواهد داد.

پولادگر در خصوص حل مشکلات اشتغال ورزشکاران پارالمپیک گفت: بحث اشتغال یک بحث عمومی در جامعه امروز ما است. شرایط معلولین و جانبازان خاص است و باید بپذیریم بحث اشتغال آنها سخت‌تر است، اما در تلاش برای حل آن هستیم.

وی در خصوص گلایه‌های امیر جعفری قهرمان پارالمپیک که 15 ماه است از صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران حقوق نگرفته است، گفت: صندوق حمایت حقوقی پرداخت نمی‌کند و یک مستمری است و مستمری با حقوق خیلی متفاوت است. نمی‌دانم شاید موردخاصی است و انشاالله بررسی می‌کنیم تا حل کنیم، اما حقوق بچه‌های پارالمپیکی در اردوها خیلی منظم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب