تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی که مدال‌شان را به سردار سلیمانی تقدیم کردند/ اسبقیان: شهدا محور کرامت هستند

سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی که مدال‌شان را به سردار سلیمانی تقدیم کردند/ اسبقیان: شهدا محور کرامت هستند
به گزارش تپش 3:

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان ورزشی، روسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران و پیشکسوتان در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.

ضمن برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی، از ورزشکارانی که مدال قهرمانی خود را به سردار دل‌ها اهدا کردند تجلیل شد.

حجت الاسلام احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، منعم سرپرست توسعه امور باشگاه‌ها، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، آذرنوش و سردار یزدی در این مراسم حضور داشت.

اسبقیان در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی با عرض تسلیت، به تبیین بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی پرداخت و گفت: به عنوان یک بسیجی می‌گویم ما غم دوری سردار را در این دنیای فانی بعد سه سال حس می‌کنیم و منتظر هستیم تا انتقام سخت از دشمنان بگیریم.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه افزود: سرفرود آوردن به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب واجب شرعی است و باید بدون هیچ قید و شرطی به آن عمل شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین به تاکید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص تکریم شهدا اشاره کرد و تاکید کرد: شهدا محور کرامت انسانها هستند نه برای امروز، بلکه برای تمامی دوران‌ها، چرا که شهیدان به دریای واسعه خداوند متصل هستند. باید تلاش کنیم، فرزندان ما شهدا را بشناسند و‌ سیره آن‌ها را بیاموزند و این مهم باید به طوری جدی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب