اطلاعیه فدراسیون هندبال درباره کارشکنی سفارت لهستان برای عدم صدور روادید 2 ملی‌پوش

فدراسیون هندبال در مورد کارشکنی سفارت لهستان در ایران برای عدم صدور روادید برای 2 ملی‌پوش هندبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

اطلاعیه فدراسیون هندبال درباره کارشکنی سفارت لهستان برای عدم صدور روادید 2 ملی‌پوش
به گزارش تپش 3:

به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، پس از پیگیری‌های مستمر و انجام امور مرتبط به دریافت روادید لهستان برای ملی‌پوشان و کادر همراه در زمان معین جهت حضور در بازی‌های تدارکاتی و رقابت‌های قهرمانی جهان در لهستان در نهایت ویزای ملی‌پوشان و تمامی کادر همراه صادر شد اما با کارشکنی صورت گرفته تا لحظه درج این اطلاعیه همچنان ویزای محمدرضا اورعی و محمدرضا کاظمی 2 ملی‌پوش هندبال ایران صادر نشده است.

بر همین اساس پیگیری‌های مکرری از طریق وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون بین‌المللی هندبال، فدراسیون هندبال لهستان برای صدور روادید این دو ملی‌پوش از سوی سفارت لهستان در ایران صورت گرفته اما متاسفانه تا کنون پاسخ قانع کننده و موجهی برای این کارشکنی داده نشده است.

با توجه به مصدومیت سید علیرضا موسوی و یونس آثاری 2 ملی‌پوش کلیدی تیم ملی هندبال ایران، عدم صدور روادید برای 2 ملی‌پوش تاثیرگذار دیگر تیم ملی یعنی محمدرضا اورعی و محمدرضا کاظمی کار را برای تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان دشوارتر خواهد کرد.

فدراسیون هندبال امیدوار است روند صدور روادید برای این 2 ملی‌پوش هندبال ایران هرچه سریع‌تر انجام شود و این ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های تدارکاتی و در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان راهی لهستان شوند.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب