لیست کامل نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ برتر والیبال با جذب ۴۱ بازیکن

یازده تیم در نیم فصل لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند و ۴۱ بازیکن با انگیزه را به خدمت گرفتند.

لیست کامل نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ برتر والیبال با جذب ۴۱ بازیکن
به گزارش تپش 3:

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از ۶ مهرماه آغاز شده بود، روز یکشنبه چهارم دی‌ماه پس از برگزاری ۹۱ مسابقه با قهرمانی نیم فصل تیم لبنیات هراز آمل به پایان رسید.

همزمان با آغاز تعطیلات نیم فصل، باشگاه‌ها دست به کار شدند تا تغییراتی در تیم‌های خود ایجاد کنند تا به واسطه این تغییرات و بهبود جایگاه خود در جدول، امکان حضور در مرحله پلی‌آف را فراهم کنند.

در مجموع در نیم فصل یازده تیم لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردند و ۴۱ بازیکن با انگیزه را به خدمت گرفتند.

البته باشگاه سایپا تهران در ایجاد تغییر پیشگام بود و در هفته هشتم و پیش از آغاز نیم فصل نسبت به تغییر سرمربی تیم اقدام کرد. فرهاد نفرزاده تا پایان هفته هفتم به عنوان سرمربی در سایپا حضور داشت و از هفته هشتم عظیم جزیده هدایت این تیم را برعهده گرفت.

در ادامه، این باشگاه ایفاسرام اردکان بود که اقدام به تغییر سرمربی کرد و تنها یک هفته مانده به پایان دور رفت، مسعود آرمات جای خود را به علیرضا طلوع‌کیان داد تا اردکانی‌ها در هفته سیزدهم دور رفت با سرمربی جدید به میدان روند.

و اما در میان یازده باشگاهی که در نیم فصل ترکیب بازیکنان خود را تغییر دادند، تیم‌های ایفاسرام اردکان و شهرداری ارومیه آمار بیشترین بازیکنان خروجی و ورودی را به خود اختصاص دادند و هر کدام چهار بازیکن تیمشان را آزاد کردند و هشت بازیکن و کادر فنی جدید به خدمت گرفتند.

پاس گرگان جایگاه سوم آمار بیشترین تغییرات را به خود اختصاص داد و با آزاد کردن 3 بازیکن و یک پزشک و به خدمت گرفتن چهار بازیکن دیگر تلاش کرد عملکرد تیم خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پیکان تهران که پرافتخارترین تیم لیگ برتر است هم با 3 بازیکن خداحافظی کرد و چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت تا یکی از چهار تیم پر تغییر این رقابت‌ها باشد.

مجموعه شهداب یزد در نیم فصل با 2 بازیکن خداحافظی کرد و با 3 بازیکن جدید قرارداد بست. باشگاه‌های مس رفسنجان و گیتی‌پسند اصفهان هم هر کدام یک بازیکن را آزاد کردند و 3 بازیکن تازه نفس به خدمت گرفتند.

هورسان رامسر 2 تغییر در ترکیب بازیکنان ایجاد کرد و با آزاد کردن 2 بازیکن خود، 2 بازیکن دیگر به خدمت گرفت.

باشگاه نیان الکترونیک خراسان ترجیح داد ترکیب گذشته بازیکنان خود را حفظ کند و 3 بازیکن دیگر را هم به جمع بازیکنان اضافه کند.

شهرداری گنبد 2 بازیکن آزاد کرد و یک بازیکن جدید به خدمت گرفت. سایپا تهران هم که در تغییر پیشگام بود تنها یک بازیکن تازه به جمع بازیکنان خود اضافه کرد و با هیچ بازیکنی خداحافظی نکرد.

لیست تغییرات تیم‌ها به تفکیک در جدول زیر قابل مشاهده است:

مس رفسنجان

خروجی: سهند اله وردیان

ورودی: مبین علاقی، یوسف کاظمی و امین نجفی

پاس گرگان

خروجی: مصطفی باقری، علی رشیدی، اسماعیل مسافر و سعید عرب‌احمدی ( پزشک )

ورودی: مهدی محمدی، یوسف رجال،‌ احسان امامزاده و احسان امامزاده

نیان الکترونیک

ورودی: مجید جواهری، علی بیجاری و رحمان داودی

سایپا

ورودی: مجتبی یوسفی

هورسان رامسر

خروجی: ولی علیپور و امیرحسین ساداتی

ورودی: طیب عینی و مهرکوش عرب

ایفاسرام اردکان

خروجی: آرش کمالوند، مجتبی یوسفی، رحمان داودی و میلاد آرمات

ورودی: محمدرضا نوری، محمدرضا نوری، فرزان خواجوی، فرزان خواجوی، رضا اصلانی، جمیل یزدان‌پناه، آرین حسن‌نژاد و آرین حسن‌نژاد

پیکان

خروجی: مبین علاقی،‌ رضا اصلانی و امین نجفی

ورودی: سینا سعیدی، بنیامین علایی، امیر خداپرستی و رافال فارینا

گیتی پسند اصفهان

خروجی: ادریس دانشفر

ورودی: سید امیر حسین ساداتی، حسین ولایی و سهند اله‌وردیان

شهرداری ارومیه

خروجی:‌ طیب عینی، حسین ولایی، آرش کشاورزی و پرویز پزشکی

ورودی: امیر برزگری، عرفان حق‌نظری، سینا زینالی، امیرحسین همتی، مصطفی باقری، ولی علیپور، شهرام سلیمانی (ماساژور) و امیرحسین حسین‌پور

شهداب یزد

خروجی: محمدرضا آل‌جلیل و هادی یزدی‌نیا

ورودی: سینا صادقی، محمد دردی‌پور و سیاوش مردانی

شهرداری گنبد

خروجی: امیر خداپرستی و جمیل یزدان‌پناه

ورودی: ادریس دانشفر

تیم‌های هراز آمل، فولاد سیرجان و راهیاب ملل مریوان در نقل و انتقالات تیم فصل والیبال شرکت نکردند.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب