2 خرید جدید برای پرسپولیس و تصمیم عجیب یحیی / امیدواری گل محمدی به بازیکن 60 میلیاردی!

یحیی گل محمدی در نیم فصل دو بازیکن را به تیمش اضافه کرد که عملکرد متفاوتی داشتند.

2 خرید جدید برای پرسپولیس و تصمیم عجیب یحیی / امیدواری گل محمدی به بازیکن 60 میلیاردی!
به گزارش تپش 3:

 پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی دو خرید در خط حمله با دو شرایط کاملا متفاوت از هرنظر داشت. اولویت یحیی گل‌محمدی برای جانشینی یورگن لوکادیا جذب یک مهاجم خارجی بود که درنهایت هم لئاندرو پریرا با کارنامه‌ای تقریبا معمولی جذب شد. باشگاه پرسپولیس درنظر داشت این بازیکن را برای ۶ ماه به خدمت بگیرد تا درصورتی‌که عملکردش خوب بود قرارداد جدیدی با او در تابستان امضا کند، اما یحیی گل‌محمدی مخالفت کرده و خواستار عقد قرارداد یک‌سال‌ونیمه با این بازیکن شد. قراردادی با مبلغ یک‌میلیون و یک‌صد هزار دلار که اگر با قیمت دلار فعلی حساب کنیم تقریبا ۶۰ میلیارد تومان می‌شود. 
پریرا با این دستمزد در نیم‌فصل دوم کلا در سه بازی در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار داشته و در ۴ بازی هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. ضمن اینکه او فقط یک‌بار موفق به گلزنی به ملوان شده که البته به اعتقاد کارشناسان توپ به‌طور کامل از خط دروازه رد نشده بود. اما پرسپولیس خرید دیگری هم در خط حمله در نیم‌فصل دوم داشت که او هم عیسی آل‌کثیر بود.

بازیکنی که بعد از دوران مصدومیت یک‌ساله به جمع سرخپوشان برمی‌گشت و با وجود اینکه خودش اصرار داشت قرارداد یک‌سال‌ونیمه امضا کند اما یحیی مخالف این قضیه بوده و خواستار قرارداد ۶ ماهه شد که درنهایت هم این اتفاق افتاد. جالب اینکه قرارداد عیسی با پرسپولیس ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان است که با آپشن‌های مختلف افزایش می‌یابد. با توجه به این آپشن‌ها رقم او را حدود ۶ میلیارد تومان محاسبه می‌کنیم. عیسی برخلاف پریرا که سه بازی فیکس بوده، فقط در دو مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشته و در چهار بازی هم به‌عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شده است. اما تفاوت فاحش این دو بازیکن را باید در تاثیرگذاری‌شان در دو بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس ببینیم. در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان پریرا با دو کارت زرد بچگانه بیش از ۶۰ دقیقه تیمش را ۱۰ نفره کرده و زمینه شکست سرخپوشان را در این بازی فراهم کرد، اما آل‌کثیر با گلزنی در دربی توانست پرسپولیس را به صدر جدول برگرداند. 

در واقع اعتماد یحیی در نیم فصل به پریرا برای ادامه حضور در پرسپولیس بیشتر از آل کثیر بوده است.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب