بازیکن پرحاشیه استقلال راهی سپاهان شد

سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال پس از فسخ قراردادش، راهی اصفهان شد تا یک بار دیگر لباس سپاهان را بر تن کند.

بازیکن پرحاشیه استقلال راهی سپاهان شد
به گزارش تپش 3:

دوران سه فصل و نیم حضور سیاوش یزدانی در استقلال سرانجام به پایان رسید. مدافعی که در ابتدای لیگ نوزدهم و در زمان حضور استراماچونی روی نیمکت آبی‌ها از اصفهان راهی تهران شده بود تا لباس استقلال را بر تن کند، حالا یک بار دیگر به نصف جهان برگشته تا مجددا برای سپاهان به میدان برود.

روزهای حضور سیاوش در استقلال پرفراز و نشیب دنبال شد. مدافعی که در همان ابتدای پیوستن به تیم جدیدش با آسیب دیدگی مواجه شد، سپس اتفاقات و جنجال‌های دربی رفت و برگشت لیگ نوزدهم را سپری کرد، در زمان حضور محمود فکری در استقلال نیز با چالش‌های مهمی روبرو شد که منجر به انجام آن مصاحبه جنجالی گردید و فصل قبل نیز به دلیل اعزام به خدمت سربازی، نیم فصل دوم لیگ گذشته را از دست داد.

آخرین سناریو از اتفاقات حاشیه ای این بازیکن، از دیدار با سپاهان کلید خورد. جایی که او در لحظات پایانی مرتکب خطای پنالتی شد و ساپینتو نیز به یزدانی اعلام کرد که دیگر نیازی به او ندارد و سرانجام در آخرین دقایق از بازار نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه استقلال به صورت یک طرفه قرارداد سیاوش را فسخ کرد تا یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود داشته باشد.

از همان روزهای ابتدایی که ساپینتو به سیاوش اعلام کرده بود او را از تیمش کنار گذاشته، اخباری درباره علاقه سپاهان به یزدانی منتشر شد و در فاصله کنار گذاشته شدن از تیم تا شب فسخ قرارداد، لحظه به لحظه بر شایعات پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان ژوزه مورایس افزوده می‌شد تا اینکه بالاخره این انتقال شکل گرفت و مدافع سابق استقلال با سپاهان به توافقات نهایی دست یافت.

یزدانی که لیگ‌های هفدهم و هجدهم را برای سپاهان به میدان رفته بود، حالا یک بار دیگر به اصفهان برگشته تا به فوتبالش در این تیم ادامه دهد. او با مدیران باشگاه سابقش بر سر همه چیز به توافق رسیده و قراردادش را نیز به امضا رسانده و تنها انتشار تصاویر او با لباس زرد رنگ سپاهان باقی مانده تا همه چیز شکل رسمی به خود بگیرد.

با پیوستن سیاوش به سپاهان، اکنون مهمترین سوالی که مطرح می‌‎شود این است که آیا او قصد دارد بابت فسخ یک طرفه قراردادش از استقلال شکایت کند یا خیر؟ در صورتی که یزدانی این کار را انجام دهد، پرونده راهی کمیته تعیین وضعیت خواهد شد و اگر فسخ آبی‌ها قانونی نبوده باشد، ممکن است منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آنها شود. البته گفته می‌شود که سیاوش قصد ندارد با استقلال وارد چالش شود و با تفاهم مالی و دریافت بخشی از قراردادش، بی خیال شکایت از آبی‌ها شود.

1793260

 

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب