اختصاصی/ درخشان: نکونام باعث شد همه استرس داشته باشند/ پرسپولیس حواسش نباشد صدر را از دست می دهد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی این تیم و فولاد و حواشی آن صحبت کرد.

اختصاصی/ درخشان: نکونام باعث شد همه استرس داشته باشند/ پرسپولیس حواسش نباشد صدر را از دست می دهد
به گزارش تپش 3:

حمید درخشان در گفت و گو با تپش سه، در رابطه با دیدار پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: بازی چندان زیبایی نبود و دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه‌های هم دیگر نداشتند و فولاد از تک موقعیت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و با یک دفاع منطقی و دوندگی بیشتر توانست از تک گل خود محافظت کند تا به یک برد شیرین دست پیدا کند. پرسپولیس هم در دقایق پایانی بازی چند موقعیت داشت که نتوانست از آنها استفاده کند تا در نهایت سه امتیاز حساس را از دست بدهد و رقابت در صدر جدول نزدیک تر شود.

وی در مورد اعتراضات پی در پی جواد نکونام گفت: اعتراضات نکونام از دقایق ابتدایی بازی باعث استرس بین بازیکنان دو تیم شد تا بازیکنان نتوانند با تمرکز به بازی ادامه دهند. اینجا واقعا از تمام مربیان انتظار داریم تا با آرامش بیشتری کنار خط حاضر شوند تا تنش کمتر شود و شاهد بازی های زیباتری باشیم و بیننده هم از تماشای بازی لذت ببرد. من معتقد هستم با اتفاقاتی که کنار خط افتاد اگر این دیدار با تماشاگر بود و هواداران در ورزشگاه حضور داشتن قطعا بازی به جنجال کشیده می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با توجه به شکست این تیم و برد تیم‌های استقلال و سپاهان و نزدیک شدن امتیازات در  بالای جدول افزود: پرسپولیس با این شکست باید تمرکزش را بیشتر کند تا صدر جدول را از دست ندهد. پرسپولیس اگر حواسش نباشد حتما صدر جدول را از دست خواهد داد. در گل برد فولاد مقابل پرسپولیس باعث هیجان انگیزتر شدن لیگ شد.

 

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب