مدافع میانی، وینگر خارجی و شاید یک سورپرایز

آپدیت نقل‌و‌انتقالات سپاهان: منتظر ستاره‌ها باشید!

مدافع میانی، وینگر خارجی و شاید یک سورپرایز
به گزارش تپش 3:

تیم فوتبال سپاهان به عنوان یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم، تا این لحظه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران دست به خرید و جذب بازیکنی نزده است. البته که این اتفاق به معنای عدم حضور این تیم در بازار نقل و انتقالات نیست و بدون تردید طی روزهای آتی، اسکواد باشگاه سپاهان با تقویت همراه خواهد شد.

سپاهانی‌ها در پنجره زمستانی با خروج قرضی محمدرضا حسینی به عنوان یکی از شاخص‌ترین بازیکنان خود موافقت کرده و با حضورش در گل‌گهر سیرجان موافقت کردند تا یکی از انتقال‌های بزرگ نیم‌فصل رقم بخورد.

مدیران سپاهان همچنین با صدور رضایت‌نامه محمد نژادمهدی و رشید مظاهری با جدایی این بازیکنان نیز موافقت کردند تا فولاد و پیکان در ادامه فصل از حضور این بازیکنان منتفع گردند.

رناتو داسیلویرا و محمدرضا مهدی‌زاده نیز به صورت قطعی از جمع شاگردان مورایس خارج شدند تا لیست تیم سپاهان عملا از مدافع میانی سوم خالی شود. موضوعی که پیام آشکاری دارد و آن، جذب قریب‌الوقوع یک مدافع مرکزی توسط مدیران این باشگاه طی روزهای آتی است.

سپاهانی‌ها با برقراری ارتباط با سیاوش یزدانی ، پروسه جذب مدافع استقلال را پیش می‌برند و با توجه به علاقه سرمربی پرتغالی این تیم به مدافع بلندقامت استقلال، به احتمال زیاد این بازیکن به زودی همبازی محمد دانشگر، دوست صمیمی خود، خواهد شد.

اما بخش دیگری از تمرکز باشگاه سپاهان در این پنجره نقل و انتقالاتی معطوف به جذب کاوه رضایی ، مهاجم این فصل تراکتور است که اخبار زیادی از بازگشت او به استقلال حکایت دارد اما در صورتی که مدیران استقلال بخواهند تنها جای خالی ایجاد شده به واسطه خروج سیاوش یزدانی از لیست شان را با بازیکنی به جز کاوه رضایی پر کنند، باید منتظر حضور این ستاره در جمع طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود باشیم.

با جدایی داسیلویرای برزیلی از سپاهان، یک سهمیه بازیکن خارجی نیز در لیست این تیم به وجود آمده که کادر فنی سپاهان به دنبال پر کردن آن با یک وینگر خارجی دیگر هستند و در همین راستا، گزینه‌های مدنظر مورایس نیز به باشگاه معرفی شده و باید دید در نهایت باشگاه موفق به جذب کدام یک از آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب