فتح الله زاده برای دیدار با مجیدی راهی دبی شد

ر حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد.

فتح الله زاده برای دیدار با مجیدی راهی دبی شد
به گزارش تپش 3:

خروج فرهاد مجیدی از کادر فنی تیم استقلال که در خردادماه سال جاری و چند روز پس از برگزاری جشن قهرمانی این تیم انجام شد با اتفاقات تلخی برای باشگاه استقلال همراه بود. اولین اتفاق تلخ ناراحتی طرفداران این تیم از جدایی سرمربی محبوب استقلال بود و دومین اتفاق، عدم واریز به موقع رقم قرارداد گابریله پین (مربی ایتالیایی استقلال) بود که در نهایت با شکایت این مربی منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شد.

حالا و در حالی که استقلال برای باز کردن این پنجره نیاز به رفع یکی از شکایت های مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش دارد فتح‌الله‌زاده می‌خواهد به امارات رفته و ضمن ملاقات با فرهاد مجیدی - دوست صمیمی و قدیمی اش - از نزدیک با مربی ایتالیایی(که در حال حاضر در اتحاد کلبا دستیار مجیدی است) به مذاکره بنشیند.

مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی سابق این تیم بیشتر به خاطر جلب رضایت گابریله پین و دادن قول قطعی برای پرداخت حق و حقوقش طی ماههای آینده است. باشگاه استقلال فعلاً شرایط لازم برای پرداخت پول گابریله پین را ندارد به همین دلیل قصد دارد از طریق رایزنی با فرهاد مجیدی نظر مثبت مربی فصل گذشته ایتالیایی این تیم را جلب کند.

اما این تنها هدف فتح‌الله‌زاده برای سفر به دبی نیست! شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل استقلال قصد دارد در این سفر کوتاه مدت سری هم به باشگاه شباب الاهلی امارات بزند. فتح‌الله‌زاده که در سالهای قبل و دوران گذشته مدیریتش در این باشگاه با اکثر باشگاه های اماراتی (برای نقل و انتقال بازیکنان استقلال) در ارتباط بود می خواهد شرایطی فراهم کند تا از مسئولان باشگاه الاهلی نیز زمان بخرد تا مبلغ سنگین انتقال قرضی مهدی قائدی(یک میلیون و 100 هزار دلار) را در اقساط بلند مدت به این باشگاه برگرداند! در این سفر یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز فتح‌الله‌زاده را همراهی می کند.

سومین هدف فتح‌الله‌زاده در این سفر به موضوع بررسی پیشنهاد روزبه چشمی مربوط می‌شود. شایعه‌ای در روزهای اخیر مطرح شد که شاید یک باشگاه اماراتی در نیم‌فصل چشمی را به خدمت بگیرد. افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند ظاهراً این موضوع مطرح شده اما چون جدی نبوده در رسانه‌ها بازتاب چندانی نداشته است. حالا و در شرایطی که استقلال نیاز مبرم به درآمدزایی ارزی دارد و از طرفی هافبک‌های زیادی روی نیمکت این تیم حضور دارند بعید نیست باشگاه تهرانی با این انتقال موافقت کرده و درآمدزایی ارزی اش از این طریق را مستقیماً برای پرداخت پول طلبکاران و تسویه کردن بخشی از آنها به کار ببندد تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

شایان ذکر است؛ فتح‌الله‌زاده تا پیش از برگزاری بازی استقلال مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی به تهران برمی گردد و به احتمال زیاد این بازی را از نزدیک در استادیوم آزادی تماشا خواهد کرد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب