ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار مقابل تراکتور

استقلال تهران در بازی خارج از خانه امروز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار مقابل تراکتور
به گزارش تپش 3:

تیم استقلال تهران در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز به مصاف تیم تراکتور تبریز خواهد رفت.

تیم تراکتور با شکست دو بر صفر برابر نساجی پا به این دیدار می‌گذارد اما استقلال موفق شد بدون گل خورده مقابل مس رفسنجان متوقف شود و آماده این دیدار شود.

تراکتور تحت هدایت پاکو خمز طی دو بازی قبل از نساجی ۴امتیاز به دست آورده بود و ۱۹ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

خمز امیدوار است به ناکامی طولانی تراکتور برابر استقلال پایان بدهد. آخرین پیروز تراکتور مقابل استقلال به پنج بازی قبل برمی‌گردد و در لیگ برتر استقلال طی چهار بازی گذشته موفق به کسب پیروزی شده است.

استقلال تهران که شانس صدرنشینی در پایان نیم فصل اول را با تساوی هفته پیش از دست داد، امیدوار است همچنان بین تیم‌های مدعی و بالای جدول جایگاهش را حفظ کند و برای این مهم به سه امتیاز بازی امروز نیاز دارد.

در بازی امروز محمد حسین مرادمند و عارف غلامی به دلیل مصدومیت غایب هستند و امیرعلی صادقی و عزیزبک آمانوف هم به دلیل تصمیمات فنی در لیست حضور ندارند.

به احتمال زیاد سید حسین حسینی به مانند تمامی مسابقات این فصل درون دروازه حضور خواهد داشت و علیرضا رضایی همچنان نیمکت نشین خواهد بود.

خط دفاعی آبی‌ها با وجود دو مصدوم با حضور کوین یامگا، سیاوش یزدانی رافائل سیلوا و جعفر سلمانی تکمیل می‌شود. 

در خط میانی روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس و سعید مهری بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای بازی کردن خواهند داشت.

محمد محبی پس از یک جلسه محرومیت آماده بازگشت است و او در کنار ارسلان مطهری و مهدی قایدی می‌توانند خط حمله استقلال در مسابقه امروز را تشکیل بدهند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، زبیر نیک نفس، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب