حسینی: سال گذشته اشتباه کردیم و دو بازیکن تاثیرگذارمان را فروختیم

سرمربی تیم پیکان تهران درباره رویارویی با مس رفسنجان در نشست خبری صحبت کرد.

حسینی: سال گذشته اشتباه کردیم و دو بازیکن تاثیرگذارمان را فروختیم
به گزارش تپش 3:

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: علیرغم برد خوبی که هفته گذشته داشتیم، یک بازیکن خوب‌مان یعنی آقای حق‌دوست را از دست دایم که باعث ناراحتی ما شد. امیدوارم این جوان خوب هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد چرا که خیلی فوتبال را دوست دارد و لیاقتش بیش‌تر از این‌هاست.

او ادامه داد: لیگ ما خیلی فشرده و نزدیک انجام می‌شود. همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و بازی‌ها نزدیک است. امیدوارم فردا یک بازی خوب و قوی مقابل تیم رفسنجان انجام دهیم و بازیکنانم بتوانند شایستگی‌شان را باتوجه به کیفیت خوب زمین رفسنجان نشان دهند. به نظرم فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی پیکان درباره شروع نقل و انتقالات نیم فصل گفت: من فکر می‌کنم خیلی راجع به نقل و انتقالات نیم فصل صحبت می‌شود. هیچ باشگاهی در نیم فصل بازیکن خوبش را نمی‌فروشد. پارسال اشتباه کردیم و دو بازیکن تاثیرگذارمان را فروختیم اما امسال با مدیریت صحبت کردیم که با توجه به شرایط بدمان در جدول، این کار را نکنیم.

حسینی درباره غایبان تیمش در بازی مقابل مس رفسنجان بیان کرد: آقای تمیروف محروم است. امیرحسین عزیزی، مجتبی حق دوست، علی رمضانی و دانیال جهانبخش مصدومان ما هستند. دو بازی گذشته مصدومان زیادی از ما گرفته‌اند اما بازیکنانی داریم که جور بقیه را بکشند.

او در ادامه با اشاره به خاطرات بدی که از قضاوت جواد رحیم‌زاده داشته، تصریح کرد: امیدوارم داور بازی فردا بتواند یک قضاوت شایسته داشته باشد و تحت تاثیر تیم دیگری قرار نگیرد. من هیچوقت راجع به داور صحبت نکردم و اگر صحبت کردم، بعد حمایتی داشته است. با این حال من از داور بازی فردا خاطرات خوبی نه در لیگ برتر و نه در لیگ یک نداشته‌ام.

سرمربی پیکان در واکنش به برگزار شدن جدال والیبال این باشگاه با مس رفسنجان در حضور تماشاگران و برگزاری جدال فوتبال این دو باشگاه بدون حضور تماشاگر اظهار کرد: به نظرم فوتبال برای هواداران و علاقه‌مندانش است تا شور و هیجانی به بازی بدهند. امیدوارم مسئولان تمهیداتی در نظر بگیرند که تماشاگران به ورزشگاه بیایند. امیدوارم این مساله زودتر حل شود هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال، بازی‌ها را از نزدیک ببینند.

حسینی درباره تقابل با یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر گفت: بازی‌ها نزدیک است. کیفیت تیم‌ها به هم نزدیک شده است و بازی فردا سخت است. اگر بتوانید از موقعیت‌تان استفاده کنید، موفق می‌شوید اما اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنید و به حریف اجازه استفاده از موقعیت‌هایش را بدهید، می‌بازید. امیدوارم در بازی فردا عوامل خارجی دخیل نباشد. منظورم از عوامل خارجی، داور بازی است. امیدوارم داور یک قضاوت بی نقص انجام دهد و هر دو تیم راضی باشند. تیم مس تیم خوبی است و تیمی است که اصول دفاعی را به خوبی رعایت می‌کند. آن‌ها دو دروازه‌بان باکیفیت در اختیار دارند.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب