گزارش زنده: تونس 0 - 1 استرالیا

دومین روز از هفته دوم جام جهانی با رقابت تونس و استرالیا از گروه D آغاز می‌شود.

گزارش زنده: تونس 0 - 1 استرالیا
به گزارش تپش 3:

 شاگردان جلال قادری که در بازی نخست فراتر از حد انتظار ظاهر شدند حالا به دنبال پیروزی مقابل استرالیا هستند تا بتوانند شانس خود برای صعود از این مرحله را زنده نگه دارند. تونس در دور نخست موفق شد تیم دانمارک را با یک نمایش درخشان متوقف کند.

استرالیا اما در بازی اول یک شکست سنگین را مقابل قهرمان جهان سپری کرد. آن‌ها اگرچه با یک گل زودهنگام مقابل خروس‌ها پیش افتادند اما تا پایان چهار بار دروازه‌شان باز شد تا بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرند. گراهام آرنولد بعد از بازی گفته بود که این بازی یک تمرین خوب برای ما بود و حالا برای شکست تونس آماده می‌شویم.

جام جهانی 2022 قطر - گروه D
ورزشگاه: استادیوم الجنوب

داور: دنیل شیبرت

تیم ملی تونس:

أیمن دحمان، منتصر الطالبی، یاسین مریاح، دیلان برون، علی عبدی، محمد دراغر (46- فرجانی ساسی)، الیاس سخیری، عیسی العیدونی (67- وهبی خضری)، نعیم سلیتی، یوسف المساکنی و عصام الجبالی

سرمربی: جلال القادری

تیم ملی استرالیا:

متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، فران کاراسیچ، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، ریلی مک‌گری (63- آیدین هروستیچ)، متئو لکی، میچل دوک (63- جیمی مک لارن) و کرگ گودوین

سرمربی: گراهام آرنولد

ساعت 13:30 به وقت ایران

⚽شرح گل‌ها:

تونس صفر - استرالیا یک (دقیقه 24: میچل دوک): ارسال بلند کرگ گودوین از سمت چپ روی دروازه تونس پس از برخورد به مدافع این تیم روی سر میچل دوک نشست و او نیز با ضربه سری دقیق دروازه تونس را گشود.

 

⏱لحظات حساس:

در دقیقه ۲۱، محمد دراغر از فاصله‌ای تقریبا ۳۰ متری دروازه استرالیا را هدف قرار داد اما شلیک او با اختلاف از بالای دروازه ترنر بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰، بازیکنان تونس با یک پرتاب توانستند برای خود موقعیت گل ایجاد کنند و عصام الجبالی پس از نفوذ به محوطه جریمه توپ را به المساکنی سپرد و او نیز با یک پاس کوتاه به سمت راست دراغر را صاحب توپ کرد اما ضربه نهایی این بازیکن پس از برخورد به مدافع استرالیا به کرنر رفت.

در دقیقه ۴۳، استرالیایی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه‌های میدان شدند و ارسال بلند بازیکن این تیم روی سر دوک نشست اما این بار ایمن دحمان مانع گلزنی آن‌ها شد.

در دقیقه ۴۵+۲، نفوذ الجبالی از سمت راست و پاس زمینی او به داخل محوطه جریمه به المساکنی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه ترنر به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵، باز هم استرالیایی‌ها توپ را به سمت چپ جایی که گودوین حضور داشت، بردند و او با یک پاس عرضی قصد داشت دوک را دو گله کند اما توپ از جلوی پای این بازیکن عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰، همکاری خوب گودین و مک لارن در سمت چپ منجر به نفوذ بازیکن تازه‌وارد استرالیا شد اما پاس عرضی زیبای مک لارن به متئو لکی نرسید و توپ به اوت رفت.

در دقیقه ۷۲، شلیک زیبای المساکنی از سمت چپ را ترنر به سختی مهار کرد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه ۷۴، آرون موی از پشت محوطه جریمه دروازه تونس را هدف قرار داد اما شلیک او با اختلافی ناچیز بیرون رفت.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب