گزارش زنده: قطر صفر - سنگال 1

سنگال در مهمترین رقابت مرحله گروهی در مقابل قطر میزبان رقابت‌ها پا به چمن الثمامه گذاشته است. بازنده بدون شک بازی سوم را تشریفاتیُ برگزار می‌کند.

گزارش زنده: قطر صفر - سنگال 1
به گزارش تپش 3:

 قطر برای اولین بار مقابل غول‌های آفریقا صف آرایی می‌کند و سنگال هم رقابت با میزبان جام‌جهانی را برای نخستین مرتبه تجربه می‌کند. در دور اول مرحله گروهی قطر و سنگال نمایش چندان راضی کننده‌ای نداشتند و هر دو تیم بدون اینکه گلی به ثمر برسانند دو گل دریافت کردند و ۲ بر صفر باختند. علاوه بر این قطری‌ها یک رکورد منفی دیگر هم ثبت کردند و اولین میزبان بازنده در بازی افتتاحیه لقب گرفتند. حالا در دور دوم مهمترین رقابت هر دو تیم در جام بدون شک همین دیدار رودررو است و تیم بازنده باید از تورنمنت خداحافظی می‌کند.

سرمربی قطر اتفاقات بازی افتتاحیه را فراموش کرده و بنظر این ذهنیت به رختکن هم منتقل شده و بازیکنان این تیم در کنفرانس به تمرکز روی این بازی و شکست سنگال اشاره داشتند. فلیکس سانچز با تمرکز روی خط دفاعی تیمش اولویت را بسته نگه داشتن دروازه در نظر گرفته است.

شیرهای ترانگا در پیش‌بینی‌ها با توجه به رنکینگ فیفا ( سنگال رتبه ۱۳ و قطر در رده ۵۰) موقعیت بهتری دارند. میزبانی و نتایج قابل قبول بدون در نظر گرفتن بازی قبلی، باعث می‌شود آلیو سیسه شاگردانش را با تمام تمرکز و توان به چمن ورزشگاه الثمامه بفرستد. قهرمان آفریقا در برابر هلند در بازی قبلی عملکرد مناسبی نداشت و امروز هوادارن انتظار تیمی در قامت قهرمان قاره سیاه را میکشند.

 


جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه A
ورزشگاه: الثمامه (دوحه) - ساعت ۱۶:۳۰ - تماشاگر:
داور: آنتونیو متئو لاهوز (اسپانیا)/ کمک‌ها: پائو سبریان دیویس (اسپانیا) روبرتور دیاز پرز دل پالمار (اسپانیا) ،‌ داور چهارم: کوین اورتگا (پرو) / داور ویدیویی: هرناندز هرناندز (اسپانیا)


تیم ملی قطر:
مشعل برشام، اسماعیل محمد، بوعلام خوخی، عبدالکریم حسن، پدرو میگوئل، حسن الهیدوس، کریم بوضیاف، آسیم مادیبو، همام الامین،  اکرم عفیف و المعز علی
سرمربی: فلیکس سانچز

تیم ملی سنگال:
ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، یوسف سابالی، عبدالله دیالو، اسماعیل جیکوبز، کرپین دیاتا، نمپالیس مندی، ادریس گانا گویه، اسماعیلا سار، فامارا دیدیوو  بولایه دیا  
سرمربی: آلیو سیسه

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب