فقط سردار می تواند لپ های کی‌روش را بکشد + عکس ها

خوشحالی سردار آزمون و کارلوس کی‌روش توت فرنگی روی کیک پیروزی دلچسب ایران برابر ولز بود.

فقط سردار می تواند لپ های کی‌روش را بکشد + عکس ها
به گزارش تپش 3:

تیم ملی فوتبال ایران امروز در دومین بازی خود درچارچوب رقابت های جام جهانی به مصاف ولز رفت. دیداری که برای هر دو تیم به لحاظ حساسیت جدولی و صعود به مرحله بعدی جام جهانی از حساسیت بسیار بالایی بلرخوردار بود.

ملی پوشان فوتبال ایران امروز یکی از بهترین نمایش های تاریخ خود در رقابت های جام جهانی را ارائه دادند. تیم ملی فوتبال ایران تقریبا در تمام طول بازی بر حریف خود مسلط بود و نهایتا مزد برتری خود را دریافت کرد و با دو گل مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی رسید تا شاگردان کارلوس کی‌روش گام بلندی به سمت صعود برداشته باشند.

سردار آزمون که در دیدار برابر انگلیس به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود در مسابقه امروز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و اتفاقا عملکرد قابل قبولی را هم از خود ارائه داد. با این وجود سردار در نیمه دوم به دلیل یک مصدومیت جزئی از زمین خارج شد و جای خود را به کریم انصاری فرد داد.

شاید سردار آزمون رقم زننده یکی از جذاب ترین صحنه های بازی امروز بود. جایی که بعد از گل دوم ایران که توسط رامین رضاییان به ثمر رسید، او و کارلوس کی‌روش شادی منحصر به فردی از خود به نمایش گذاتشتند. سردار از فرط خوشحالی به شکل عجیب و غیرمنتظره ای گردن کی‌روش را گرفته و بعد هم لپ های او را به شکلی که هیچ کس فکرش را نمی کرد می کشید. سردار که به خاطر این پیروزی از خود بی خود شده بود، یکی از زیباترین خوشحالی های تاریخ جام جهانی را رقم زد.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب