خبر نگران کننده از بینی شکسته علیرضا بیرانوند ! / اشتباه بزرگ تیم پزشکی !

تیم پزشکی اشتباه بزرگی کرد و علیرضا بیرانوند به دردسر افتاد!

خبر نگران کننده از  بینی شکسته علیرضا بیرانوند ! / اشتباه بزرگ تیم پزشکی !
به گزارش تپش 3:

علیرضا بیرانوند زاده ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. علیرضا بیرانوند بعد از چندین سال لژیونر بودن به تیم پرسپولیس بازگشت. علیرضا بیرانوند متاهل می باشد و دارای دو فرزند به نام های طاها و باران می باشد.

بیرانوند در اوایل بازی با انگلیس و بعد از برخورد شدید با مجید حسینی دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و به همین خاطر از بازی بیرون رفت.طبق اعلام محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی علیرضا بیرانوند برای درمان بینی خود به بیمارستان مراجعه کرد.

  کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشور در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند هم لزوم پاسخ تست های پزشکی را برای بررسی وضعیت جسمانی این بازیکن متذکر شد و برای بازی بعدی ایران در جام جهانی گفت: هنوز نمی‌توان در رابطه با وضعیت بیرانوند برای بازی مقابل ولز صحبت کرد.

آخرین خبر از بینی علیرضا بیرانوند بعد از مصدومیت توسط سرمربی تیم ملی کشور تشریح شد که طبق آن همچنان در انتظار پاسخ تست های پزشکی مربوطه خواهیم بود.البته مهمترین اتفاق اینکه مشخص شده است تیم پزشکی در زمین بازی نباید یک ثانبه هم اجازه مانده بیرانوند در زمین را می دادند چرا که می توانست خطر بزرگی برای دروازه بان و سلامتی اش باشد !

حالا اخبار حاکی از این است که او جام جهانی 2022 را از دست داد و قادر به ادامه همراهی تیم ملی نیست.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب