مسی ثابت می‌کند که از مارادونا بهتر است

نیکلاس تالیافیکو، مدافع تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

مسی ثابت می‌کند که از مارادونا بهتر است
به گزارش تپش 3:

بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال همیشه ادامه داشته و هر بازیکن از مسی گرفته تا دیه‌گو مارادونا و کریستیانو رونالدو و پله طرفداران خاص خودشان را دارند. 
مسی از دقایقی قبل  در اولین دیدار تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به میدان رفته و امیدوار است که بتواند در آخرین حضور در مسابقات جام جهانی به آرزوی دیرینه‌اش برای بالا بردن جام قهرمانی دست پیدا کند. 
تالیافیکو در گفتگو با روزنامه انگلیسی دیلی میل درباره بازی کنار این بازیکن اظهار داشت:« من فکر می‌کنم لئو بزرگترین بازیکن تاریخ است، هرچند هرگز بازی مارادونا یا پله را ندیدم و از سطح بازی آنها در آن زمان خبر ندارم.»


او با اشاره به مقایسه مسی با مارادونا گفت:« بسیاری می‌گویند او باید قهرمان جام جهانی شود تا به سطح مارادونا برسد اما من می‌دانم که بازیکنان بزرگ بسیاری مانند یوهان کرویف قهرمان جام جهانی نشدند بنابراین چنین حرفی را باور ندارم. امیدوارم که او امسال بتواند قهرمان جام جهانی شود و ما یک بار برای همیشه این بحث که او باید قهرمان شود تا بهتر از مارادونا باشد را ببندیم و نشان دهیم که مسی بهترین است.»
این مدافع آرژانتین درباره خصوصیات اخلاقی مسی اضافه کرد:« او از بیرون شاید حتی خجالتی به نظر برسد اما وقتی بشناسیدش متوجه می‌شوید که مردی کاملا عادی است و می‌توان درباره هر چیزی با او صحبت کرد. گاهی حس می‌کنم خودش هم نمی‌داند چقدر بزرگ است و چه ارزشی برای دنیای فوتبال دارد.»

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب