رختکن فوتبال غرق خون شد ! / بازیکن فوتبال ایران رگ خودش را زد ؟!

اقتصاد 100- کاپیتان متعصب و اخراج شده نفت آبادان در رختکن این تیم رگ دست خود را برید!

رختکن فوتبال غرق خون شد ! / بازیکن فوتبال ایران رگ خودش را زد ؟!
به گزارش تپش 3:

 اتفاقات ۱۰ دقیقه ابتدایی دیدار سرنوشت ساز صنعت نفت آبادان برابر ذوب‌آهن برای هواداران آبادانی جنون‌آور بود.

 بازی به ثانیه ۲۰ نرسیده بود که اعلام پنالتی و ضربه تمام کننده طالب ریکانی آنها سکوهای تختی را از شادمانی به اوج آسمان برد، اما چند دقیقه بعد با خطایی عجیب و بدون دلیل که کاپیتان با تجربه تیم‌شان روی قریشی مدافع ذوب‌آهن در منطقه‌ای نامربوط انجام داد، همه چیز برای‌شان تیره و تار شد.

تحمل این فاجعه برای شماره ۱۰ نفت آبادان سخت‌تر از همه کسانی بود که با ناباوری شاهد خارج شدن کارت قرمز از جیب داور مسابقه بودند، اما ریکانی که سال‌هاست در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور دارد، اگرچه با حفظ ظاهر زمین را بدون اعتراض ترک کرد، اما متوجه اشتباه بزرگ خود شده بود و از درون بهم ریخت.

او مستقیم به سمت رختکن رفت و راهی برای بازگشت به عقب نمی‌دید، پس از چند دقیقه او به رختکن خالی رسید. طی همین چند دقیقه تا رسیدن به ورودی رختکن، فکرهای زیادی از ذهن طالب ریکانی گذشته است؛ از چسباندن انگ تبانی و شرط‌بندی که این روزها هواداران، رسانه‌ها و حتی مسئولان فوتبال در ایران هراسی از بر زبان آوردن آن ندارند و گاهی آخرین راه برای فرار از پذیرش واقعیت است، تا فکر کردن به سرانجام تیم محبوبی که ممکن است با همین اشتباه مرگبار سقوط کند.

احتمالا هم همین افکار طالب را به نقطه جوش رساند و او برای انتقام گرفتن از خود و اشتباهی که مرتکب شد، پس از ورود به رختکن با عصبانیت زیاد ضربه‌ای شدیدی به در یا شیشه دم دستش زده که موجب پاره شدن رگ دست او شده است.

مشخص نیست اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از چه مدتی متوجه این اتفاق می‌شوند، اما پس از اینکه کاپیتان متعصب تیم‌شان را در آن شرایط در رختکن خون گرفته می‌بینند، بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می‌کنند. گفته می‌شود دست طالب ریکانی به شدت آسیب دیده و با زدن ۲۰ بخیه این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن روزی بسیار سخت به خانه بازگشته است.

سرنوشت تلخ یک کاپیتان که فکر می‌کرد با گلی که زده، ناجی تیم آبادان شده اما ورق برگشت و اخراج او موجب فشار شدید به تیم و دریافت گل تساوی شد تا سرنوشت نفت به هفته آخر بکشد. بازی که او از حضور در آن و جبران اشتباه هم محروم است.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب