پرسپولیسی ها از هوادار انتقام می گیرند ؟ درخواست عجیب یک پرسپولیسی

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازی در نیمه‌نهایی جام حذفی بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا انتقام شکست لیگ برتر را از هوادار بگیرد.

پرسپولیسی ها از هوادار انتقام می گیرند ؟ درخواست عجیب یک پرسپولیسی
به گزارش تپش 3:

سهراب انتظاری در خصوص برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در دیداری سخت برنده شد. تیم برتر نیمه اول بود و در نیمه دوم هوشمندانه بازی کرد. اگر بخواهیم عادلانه صحبت کنیم نیمه دوم گل‌گهر خیلی بهتر بازی کرد و نشان داد تیم خیلی قدرتمندی است. پرسپولیس از تجربه خود استفاده کرد و یکی از سخت‌ترین بازی های این فصل را به سود خود تمام کرد. ناگفته نماند بازی بعد از دربی برای تیم‌های برنده و بازنده دشوار است. گل‌گهر با انگیزه زیادی بازی کرد و پرسپولیس حداکثر توان خود را گذاشت تا در جام حذفی بماند. خدا را شکر پرسپولیس از این مرحله عبور کرد و امیدوارم در این جام به قهرمانی برسد.

هوادار دست‌کم گرفته نمی‌شود

وی در واکنش به این‌که پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در خانه هوادار به میدان می‌رود، تصریح کرد: برادرزاده‌ام در تیم هوادار بازی می‌کند و اشراف کاملی نسبت به این تیم دارم. ساکت الهامی سرمربی هوادار با تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی شده و بنابراین بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و با هدف فتح لیگ برتر و جام حذفی به دیدار هوادار می‌رود. فراموش نکنیم در لیگ برتر هوادار توانست پرسپولیس را غافلگیر کند و بازی در نیمه‌نهایی جام حذفی بهترین فرصت برای گرفتن انتقام شکست لیگ برتر است. ضمن این‌که پرسپولیس به دیدار فینال می‌رود و با یک تیر دو نشان را می‌زند. بازی بعد از اتمام لیگ برتر است و هواداران انتظاری جز قهرمانی ندارند. قطعا هوادار دست‌کم گرفته نمی‌شود و از آن طرف ساکت الهامی برای آن‌که در جام حذفی نامش جاودانه شود از هیچ تلاشی برای شکست پرسپولیس فروگذار نخواهد کرد اما تجربه تیم یحیی گل‌محمدی شرایط را به سود پرسپولیس می‌کند.

مظلوم‌ترین قشر فوتبال ما داوران هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص این‌که هجمه و فشار تیم‌ها روی داوران در هفته‌های پایانی لیگ برتر و مراحل آخر جام حذفی بسیار زیاد است و آن‌ها در قضاوت‌های خود ناخواسته دچار اشتباه می‌شوند، یادآور شد: مظلوم‌ترین قشر فوتبال ما داوران هستند و وقتی دستمزد آن‌ها اعلام می‌شود، شرمنده این عزیزان می‌شویم. فضای مجازی باعث شده تا بیشترین فشار به داوران وارد شود. فدراسیون فوتبال دست به کار شود و به جای وعده و وعید و خرید زمان، هر چه زودتر سیستم کمک داور ویدیویی را نصب کنند تا داوران با کمک VAR قضاوت بی‌دردسری داشته باشند. VAR بیاید اشتباهات داوری کاهش می‌یابد و تیم‌ها کمتر متضرر می‌شوند. تیم‌ها به محض این‌که بازی‌ها تمام می‌شود فیلم صحنه‌های داوری را درمی‌آورند و در فضل مجازی منتشر می‌کنند تا داور را مقصر جلوه دهند. در حالی که در همان بازی فرصت‌هایی را از دست دادند که با استفاده از آن‌ها برنده می‌شدند. هیچ کاری برای داوران انجام نداده‌اند و انتظارات زیادی از این قشر زحمتکش دارند. اشتباه داوری جزئی از بازی است و اگر تیم‌ها از این اشتباهات متضرر شده‌اند به خاطر کمبود امکانات است. دغدغه از داوران باید گرفته شود تا با آرامش و طیب خاطر قضاوت کنند.

قهرمان لیگ روز آخر مشخص می‌شود

انتظاری در مورد این‌که به نظرش از میان تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال کدام‌یک قهرمان خواهند شد، عنوان کرد: از روی کاغذ بخواهیم نظر بدهیم چون پرسپولیس یک امتیاز بالاتر از تیم دوم و دو امتیاز بالاتر از تیم سوم است بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. در سه هفته پایانی و بازی‌هایی که مدعیان قهرمانی دارند بدون شک اتفاقات غیرمترقبه‌ای رخ می‌دهد. در پایان فصل بازیکنان از لحاظ بدنی خسته هستند و اصلا نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه نتایجی به دست خواهد آمد. باید هفته به هفته پیش برویم و ببینیم هر هفته چه نتایجی به دست می‌آید تا بتوانیم قضاوت دقیق‌تری داشته باشیم. پیش‌بینی ممکن نیست و نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود. به نظرم قهرمان روز آخر مشخص خواهد شد و هر سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال در روز پایانی شانس قهرمانی دارند.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب