خداحافظی دو ملی‌پوش از تیم ملی قطعی شد/ تصمیم سرمربی برای انتخاب جانشین

مبین نصری و محمدرضا موذن به دعوت سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران جایگزین اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی خواهند شد.

خداحافظی دو ملی‌پوش از تیم ملی قطعی شد/ تصمیم سرمربی برای انتخاب جانشین
به گزارش تپش 3:

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

تمرینات آماده‌سازی این تیم از روز یکشنبه ۲۷ فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است و مردان والیبال ایران پس از دو روز استراحت روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با دو تغییر به کار خود ادامه می‌دهند.

با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی از اردو خداحافظی کرده و مبین نصری و محمدرضا موذن جایگزین این دو بازیکن در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران خواهند بود و باید از صبح چهارشنبه در محل فدراسیون والیبال حضور داشته باشند.

سیدمحمد موسوی، مهدی جلوه، محراب ملکی سرخی، امیررضا سرلک، محمد فلاح زرچوب، امیرحسین اسفندیار، محمدجواد معنوی نژاد، پوریا حسین‌خانزاده، احسان دانش دوست، آرمین افشین‌فر، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (پزشک)، نیما ده‌پناه (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است پاول متئوس وییسکی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال کشورمان که سابقه دستیاری ویتال هاینن در تیم‌های ملی مردان لهستان و زنان آلمان را در پرونده خود دارد، با فدراسیون والیبال کشورمان برای حضور در لیگ ملت‌ها در نیمکت تیم ملی به توافق رسید و پس از صدور مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و دریافت ویزای ورود به ایران به جمع ملی‌پوشان خواهد پیوست.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب