جنجال جدید بازیکن استقلالی/ این بازیکن تحمل شکست مقابل پرسپولیس را ندارد

بازیکن اسبق استقلال بابت سوال کنایه‌آمیز در پایان دیدار با پرسپولیس با کمک همراهانش خشم خود را فرو خورد و راهی اتوبوس این تیم شد.

جنجال جدید بازیکن استقلالی/ این بازیکن تحمل شکست مقابل پرسپولیس را ندارد
به گزارش تپش 3:

 بهنام برزای کاپیتان گل گهر سیرجان که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد و همیشه تمایلات قلبی خود را نیز به این تیم نشان داده، تلاش زیادی در بازی روز گذشته داشت تا تیمش را مقابل پرسپولیس به شکل رهبری کند که مانع از شکست در آزادی شود.

او که در نیمه دوم این بازی و بعد از شکست دو گله تیمش وارد زمین شده بود، با بازوبند کاپیتانی دقایق باقیمانده را دنبال کرد اما علیرغم عملکرد موفقی که داشت، در نهایت نتوانست به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایش این اختلاف گل را جبران کنند و با شکست در این بازی، از دور رقابت‌ها حذف شدند.

برزای در شرایطی تونل منتهی به محل خروج استادیوم را ترک کرد که کاملا بابت این شکست مغموم و ناراحت به نظر می‌رسد و با چهره‌ای غمگین در حال عبور از میکسدزون بود. در این بین اما به نظر می‌رسید یکی از خبرنگاران با اطلاع از تمایلات استقلالی او از کلید واژه شکست مقابل پرسپولیس برای صحبت با این بازیکن تلاش داشت. موضوعی که بهنام برزای نیز متوجه آن شد و ناگهان خشمگین شد و با عصبانیت به این خبرنگار خیره شده بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید هر لحظه امکان اتفاقی جنجالی می‌رود، دیگر بازیکنان و اعضای کادر گل گهر که نزدیک او بودند، او را از مسیر میکسدزون خارج کرده تا برخوردی بین طرفین شکل نگیرد. این در حالی بود که برزای همچنان ناراحت و ناراضی با غرولند بابت این موضوع سوار اتوبوس تیمش شد.

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب