التهاب در فوتبال فارس- وویسی که از مکالمه تلفنی هنرپیشه و زارعی برملا شد!

هنرپیشه رئیس سابق هیات فوتبال در وویسی که دیشب از مکالمه تلفنی اش با زارعی کاندیدای هیئت فوتبال فارس در برنامه فوتبال برتر پخش شد،‌ همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

التهاب در فوتبال فارس- وویسی که از مکالمه تلفنی هنرپیشه و زارعی برملا شد!
به گزارش تپش 3:

آنچه که همه شنیدند دقیقاً این بود که هنرپیشه صراحتاً چندین بار  با خواهش و اصرار از زارعی می خواهد که  برای فرستادن تاییدیه سوابق مدیریتی حمیدرضا زارعی به فدراسیون فوتبال بایستی برایش یک عدد گوشی آیفون 13 بخرد! حتی تاکید داشت که اول قرار بود 500 میلیون تومان به من بدهی و حالا گوشی آیفون هم نمی دهی. حتی اول صحبت اصرار داشت که گوشی دست دوم نباشد. بعدم بحث تخفیف و اینکه 500 را کرده ام 200 میلیون و الان هم آیفون 13 را نمیدهی!

بعد از انتشار این وویس و معلوم شدن دلیل رد زارعی در کمیته سه نفره و ابتدایی،‌ هنرپیشه به روی خط آمد و سعی در جمع کردن ماجرا با فرافکنی های ناشیانه کرد! در صورتیکه متاسفانه همه چیز کاملاً واضح و روشن بود حتی صحبتهای جسته و گریخته هنرپیشه و قسم خوردن به جان اعضاء خانواده و روح درگذشتگان و آخر هم پیچاندن اصل ماجرا!

با سندی که وکیل زارعی انتشار داده، وی به واسطه همین رشوه خواهی فرزاد هنرپیشه برای تایید مدارک مدیریتی زارعی و نیز انتشار مطالبی کذب از زبان زارعی، در شهریورماه از هنرپیشه شکایت کرده است. مسلماً کسی که قصد رشوه دادن داشته باشد خودش شاکی نمی شود. هرچند که با پادرمیانی بزرگان و پیشکسوتان فوتبال فارس و به احترام ایشان،‌ زارعی پیگیری شکایت را ادامه نداد.

اما اهالی فوتبال فارس می دانند که براساس همین فایل صوتی و مسائل جانبی،‌ هنرپیشه رد صلاحیت کلی گردید و برای حفظ آبرو حتی در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد که خودخواسته کناره گیری کرده است!

در ادامه توضیحات کامل حمید رضا زارعی،‌ کاندیدای هیئت فوتبال فارس را که به ناحق به مجمع راه ندادند در مصاحبه با میثاقی،‌ مجری برنامه فوتبال برتر می خوانید:‌

زارعی در خصوص روند عدم حضورش در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال فارس صحبت کرد:

هنرپیشه گفت دو نفر را گذاشتم تا شما را رد کنند. اگر گوشی را بدهی من میگویم تا تاییدت کنند اما من قبول نکردم چون می خواستم خودم در آن جلسه مجمع حاضر باشم حالا یا رای می آوردم یا نمی آوردم. زارعی گفت که بنده خدا رو شکر نیاز مالی ندارم و این باج را برای تایید مدارکم ندادم و وامدار کسی نشدم. خدا را شکر که سالم آمدم.

بعد از ثبت نام، بنده توسط کمیته سه نفره که دو نفر از ایشان توسط خود آقای هنرپیشه که یکی از اینها مسئول روابط عمومی اش بود و گذاشته بودش برای دبیری هیئت و مجمع،‌ بنده رد شدم و دقیقاً همین دو نفری که ایشان گذاشته بودند هم مرا رد کردند. منم اعتراض خودم را مثل تمام کاندیداهای بقیه استانها از کمیته سه نفره فرستادم فدراسیون فوتبال. دبیر کل سابق و دبیرکل فعلی یعنی زمان سرپرستی جناب دکتر ماجدی و زمان ریاست آقای تاج،‌ کمیته امور حقوقی آقای فرهادی سابق و الان آقای... ،‌کمیته تدوین و تطبیق مقررات، کمیته امور استانها، حراست فدراسیون، حراست وزارت ورزش و جوانان طی چهار مرحله نامه نگاری براساس بندهای قانون و اساسنامه من را تایید و ابلاغ کردند.  

آقای میثاقی من خیلی دوست دارم آقای طهمورث حیدری و آقای هوشنگ نصیرزاده را بیاورید پش خط. بهرحال من دوست دارم این موضوعات شفاف سازی بشود. من بعد از این مورد که فدراسیون بنده را تایید کرد، تاییدیه نهادهای امنیتی را هم گرفتم که این تاییدیه هم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به فدراسیون زده شد اما متاسفانه از حضور من در مجمع جلوگیری کردند.

درمورد کمیته سه نفره که دو نفر از اعضا آن غیر قانونی بوده باید توضیح بدهم که طبق ماده 21 تبصره دو اساسنامه صراحتاً قید شده چنانچه دبیرهیئت به عنوان کاندید ثبت نام کند باید از سمت خود استعفاء دهد و نائب رئیس هیئت کلیه وظایف وی را تا پایان انتخاب انجام دهد. متاسفانه در فارس ما نائب رئیس اول نداشتیم، چرا نداشتیم؟ چون اصلا هیئت رئیسه ای نداشتیم توی این هشت سال، چا هیئت رئیسه نداشتیم چون اصلاً در این هشت سال مجمعی برگزار نکردیم. چرا مجمع برگزار نکردیم چون نخواستیم شفافیت مالی و عملکرد مالی مان را خدمت اعضاء مجمع ارائه بدهیم و فرار کردیم.  

این پروسه تایید مدیریتی منم فقط یک شخص در کل ایران و فدراسیون قبل ندارد و آن هم فقط آقای براتی هست که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتباله و آنجور که شنیدم مشاور امور مجامع هیئت های استانهاست.

میثاقی گفت: آقای براتی که مشاور بودند و در مجمع کار اجرایی کردند.

زارعی: یک موضوع را باز کنم. اگر کمیته سه نفره ارجحیت دارد پس دبیر کل و کمیته های فدراسیون بعد از اعتراض بنده به اعتراضم رسیدگی کردند و تاییدیه بنده را ابلاغ کردند. اصلاً آقای میثاقی خیلی جالبه در دوره ای که خود آقای براتی رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون بودند چندین بار رای کمیته سه نفره را ردی یا تعدیل کردند. استانهای خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، مرکزی و تهران و حتی همین خوزستانم که شخص آقای قنبرزاده حاضر و ناظر بودند. چرا در فارس نباید اینجور باشد و رای کمیته سه نفره باید ارجح باشد بر تاییدیه های کمیته های فدراسیون؟  

ببینید اگر من تایید نشدم چرا به من گفتید بیام و در چهار ساعت در لابی هتل منتظر بمانم که مرا وارد مجمع کنید؟

اگر هم واقعاً تایید شدم چرا مثل کاندیداهای بقیه استانها نگذاشتید وارد مجمع شوم و از حضور من در مجمع جلوگیری کردید. فرق من با کاندیداهای دیگه چیه؟ مگر غیر از اینه که من چهار تا تاییدیه از چهار کمیته فدراسیون فوتبال ارائه دادم؟ یعنی تمام این دوستان تو کمیته ها اشتباه کردند و فقط مشاور مجامع امور هیئت ها درست میگوید؟

آقای میثاقی رای گرفتن با دست بالابردن برای تعیین تکلیف برای جضور من به عنوان کاندیدایی که همه تاییدیه ها را گرفته آقا واقعاً‌ درست و قانونیه؟

آقای تاج هم به آقای پولادگر و هم به نماینده مجلس و هم به مدیر کل ورزش و جوانان استان قول داده بودند و گفته بودند که این آقای همه تاییدیه ها را گرفته و مشکلی هم ندارد. من اصلاً بحثم سر این موضوع است که من اگر تاییدیه هایم را گرفته ام پس چرا باید برای من، برای منی که باید بیام در مجمع دست بلند کنند که آیا اجازه هست ایشان بیاد تو مجمع؟ خب چرا برای بقیه کاندیداها اینکار را نکردید؟  

میثاقی ادامه داد و گفتند دستهایی که بالا آمده به حد نصاب نرسیده و ..

زارعی: متاسفانه متاسفانه افرادی که در کنار آقای تاج بودند مشاوره بدی به ایشان دادند و سیاست کافی هم نداشتند. ببینید همین امر هم باعث تخلفات پی در پی شد مگرنه بنده شخصاً  اعتقاد دارم آقای تاج واقعاً  قانونمند هستند و اینجا هم از شخص رئیس فدراسیون و هم هیئت رئیسه که انسانهای شریف و کاربلدی هستند میخواهم که به این قضیه من ورود کنند. من چیز غیر قانونی نمیخواهم.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب