نامه سرگشاده و تند آیت اللهی به تاج

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال نامه ای اعتراضی و تند به رئیس فدراسیون فوتبال نوشت.

نامه سرگشاده و تند آیت اللهی به تاج
به گزارش تپش 3:

سید محمد هادی آیت اللهی در نامه ای سرگشاده به مهدی تاج در مورد اتفاقات مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس واکنش نشان داد:

جناب آقای مهدی تاج‌، رئیس محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، سلام علیکم، احتراماً با اتفاقاتی که در مجمع انتخاباتی فوتبال فارس افتاد خیلی سعی کردم که بی تفاوت از کنار آن بگذرم ولی دیدم که اگر چیزی نگویم این طور برداشت می‌شود که رفتیم و حقی راپایمال کردیم و برگشتیم و اتفاقی هم نیفتاد. بله، اتفاقی نیفتاد چونکه شما و کسانیکه درکنارتان نشسته بودند، تماماً چشمتان را بر حقیقت بسته بودید و خود را در اختیار آدم معلوم الحالی چون براتی (که حکم محرومیت چهار ساله فدراسیون جودو ایران را در دادگاه حکمیت امضاء نمود و علیه منافع ملی و ورزشی ایران تصمیم گرفت و نتیجتاً باعث محرومیت چهار ساله جودو ایران شد و همه اینها بخاطر انصراف تیم جودو ایران از مقابله با رژیم اشغالگر قدس بود) گذاشته بودید که این سناریو را از قبل در فدراسیون تدوین و با هماهنگی قبلی با هیئت فوتبالی که تمامی اعضایش غیر قانونی فعالیت می‌کنند به مرحله اجرا گذاشتید. مجری این طرح را هم شما، رئیس فدراسیون، قرار دادند و اداره کل ورزش و جوانان را هم خام خود کردند که از حق طبیعی خود هم نتواند دفاع کند. 

آقای تاج شما هم خام آقای براتی شدی و شهامت این را نداشتی که با آقای دکترحمید زارعی (بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که سه بار سابقه قهرمانی آسیا، دو دوره حضور در جام جهانی و یک مقام سومی المپیک ساحلی و مربی درجه A آسیا و مدرس فدراسیون فوتبال و مولف چندین کتاب فوتبال ساحلی و استعداد یابی و مینی فوتبال و...) روبرو شوید؛ جهت اطلاع اذهان عمومی، نامبرده به عنوان کاندیدای ریاست هیئت فوتبال در موعد مقرر ثبت نام نمود که دو نفر از کمیته سه نفره غیرقانونی، مدیریت ایشان را رد کردند و ایشان اعتراض خود را برابر قانون به مرجع بالاتر یعنی فدراسیون فوتبال ارسال نمود و فدراسیون طی چهار نوبت و در چهار نامه با شماره‌های ۱۴۰۱۲۱۳۴ مورخ ۱۴۰۱/۶/۱ و نامه ۱۴۰۱۲۱۹۷۸ مورخ ۱۴۰۱/۶/۸ و نامه ۱۴۰۱۲۳۴۳۴ مورخ و نامه مهم شماره ۱۴۰۱۲۵۰۳۹ مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۴ که صراحتاً در نامه آخر، سوابق و مدارک مدیریت ورزشی دکتر حمیدرضا زارعی توسط امور حقوقی، کمیته تدوین وتطبیق، کمیته امور استانها و حراست فدراسیون مورد تایید قرار گرفته و شرکت ایشان در انتخابات بلامانع اعلام گردیده‌است؛ از طرفی حراست وزارت ورزش و جوانان و نهادهای امنیتی استان فارس، صلاحیت ایشان را تایید و اداره کل ورزش و جوانان فارس هم در نامه شماره ۳۰/م/۱۷۷ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ نامبرده را به فدراسیون معرفی کرده است؛ ولی متاسفانه بی توجه به همه این موارد، جنابعالی اسیر سناریوی از پیش تعیین شده آدم معلوم الحالی مثل براتی و هیئت فوتبال استان فارس شدید. متاسفانه شهامت این را هم نداشتید که علیرغم اینکه زارعی دارای تاییدیه‌های لازم و قانونی بود و مانع حضورش در مجمع می‌شدند.

شما به عنوان مرجع عالی‌رتبه فوتبال این کشور قانون را رعایت کرده و یا متعهد به قول مساعدی که به معاونت ورزشی وزارت ورزش و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان دادید باشید و به ناگهان با حضور در مجمع و با اشاره براتی کار غیر قانونی دیگری را انجام دادید و آنهم رای گیری جهت حضور کاندیدای تایید صلاحیت شده یعنی حمیدرضا زارعی در مجمع بود. در این رابطه شخص براتی و هیئت غیر قانونی فوتبال اصرار بر این کار داشت که شما هم ناخود آگاه در این مسیر قرار گرفتید؛ بدون اینکه عاقبت اندیشی کنید! سئوال اینجاست چرا نگفتید کسانیکه مخالف حضور زارعی در مجمع هستند، دستشان را بدون رای گیری بلند کنند؟ هر چند همین کار هم خلاف قانون بود. پس از آن، خودتان رای به حذف ایشان دادید . متاسفانه شهامت این را نداشتید علیرغم قولی که داده بودید نام ایشان را به عنوان یکی از کاندیداها اعلام نمایید. ای کاش شهامت داشتید و بدون مشورت گرفتن از فردی که جودو ایران را چهارسال خانه نشین کرد و به ریش مردم ایران خندید، شرایط حضور قانونی زارعی را در مجمع فراهم می‌کردید و در یک فضای دمکراتیک رای گیری انجام می‌گرفت و هر کسی هم که انتخاب می‌شد حرف و حدیثی به دنبال نداشت؛ هرچند که آقای قنبری که انتخاب شده هم از عزیزان خودمان است. 

آقای تاج از خودتان سوال نکردید که چرا در این مجمع از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال فارس مثل خلیل صالحی، غلامحسین پیروانی، علیرضا قشقائیان، سید محمد ناظم الشریعه، عباس زارع، سرهنگ جعفری، علی اصغر کلانتری، اصغر اکبری، محمد عباسی، مسعود مقیم، کوروش استخری، علی میرزا استواری، ستار زارع، صمد زارع، مهدی رجب زاده، فرشید طالبی و خیلی دیگر از بزرگان فوتبال فارس کسی عنوان مدعی حضور نداشت و شما نیز نه اینکه توجهی نداشتید حتی به ذهنتان هم خطور نکرد که جای این آقایان را کسانی گرفته‌اند که حتی شاگردان ایشان هم محسوب نمی‌شوند.

علی ایحال جناب تاج! تا کنون احساسم بر این بود که جنابعالی مدیری متعهد و از خانواده‌ای شناخته‌شده و مذهبی که علم و کتل حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را بر سر در خانه و حجره‌اش بر می‌افراشت هستید ولی با عملکرد دیروزتان فهمیدم به بیراهه رفته‌ام و جنابعالی تحت تأثیر شریح قاضی‌هایی قرار گرفتی و حق مسلمی را ناحق کردید که با این دلنوشته اگر وجدان بیداری داشته باشید تا پایان عمر درگیر آن خواهید بود که چگونه ناجوانمرادنه جوانی پاک و تحصیلکرده و متعهد و متخصص را شهید و از هستی ساقط نمودید. مطمئنا تمامی کسانی که در این سناریوی تنظیمی براتی همراهی نموده و یا اعتراضی ننموده‌اند، در همین دنیا عقوبت این کارشان را خواهند دید و در عقبی هم واگذارشان به کلام الهی که (یوم تبلی السرائر) و کلام آخر اینکه جناب تاج از همین حالا فکری برای آینده خود و فدراسیون کن! خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر بفرما.

سید محمد هادی آیت اللهی

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب