اختصاصی/ پریرا: مشکل اینترنت؟ در ایران هدف های بزرگتری دارم/ آن گلوله برف استقبال از من بود

مهاجم برزیلی پرسپولیس در مورد شرایطش در ایران و پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد.

اختصاصی/ پریرا: مشکل اینترنت؟ در ایران هدف های بزرگتری دارم/ آن گلوله برف استقبال از من بود
به گزارش تپش 3:

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی بعد از پیوستن به پرسپولیس چند دقیقه‌ای مقابل هوادار بازی کرد و شریک باخت پرسپولیس در آن بازی بود. پس از پایان بازی هم گلوله برفی از سمت هواداران پرسپولیس به سوی این مهاجم پرتاب شد تا اولین بازی پریرا برای پرسپولیس چندان خوب برای این بازیکن نباشد. بعد از این بازی و با همکاری مدیربرنامه این بازیکن، گفت‌وگویی کوتاه با پریرا داشتیم که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد حضور در ایران صحبت کن، با شرایط وقف پیدا کردی؟ تا الان مشکلی نداشتی؟

فعلا مشکلی نداشتیم اما با توجه به اینکه به کشوری جدید آمدم قطعا با چالش‌هایی در ادامه روبرو خواهم شد ولی من کنار خودم همسرم را دارم تا بتوانم راحت‌تر خودم را با شرایط زندگی در ایران وقف بدهم و همسرم در این زمینه کمک بسیار زیادی به من خواهد کرد و مشکلی نخواهد بود.

*شرایط تو در تمرین چطور بوده؟ یحیی گل‌محمدی از تو رضایت داشته؟

شرایط خودم در تمرینات خوب است آقای گل‌محمدی از من راضی بوده تا به اینجای کار ولی هنوز صدرصد آماده نیستم چون تقویم ایران با تقویم ژاپن متفاوت است و من مدتی از شرایط بازی دور بودم اما تمرینات بدنسازی خودم را مادام انجام دادم و مشکل بدنی و فیزیکی ندارم و به زودی صدرصد آماده مسابقات خواهم شد تا بتوانم به تیم کمک کنم.

*مشکلی با محدودیت‌های اینترنتی نداری؟

نه خودم را با شرایط فعلی وقف داده‌ام ولی بعضی از مواقع اینترنت مرا اذیت می‌کند ولی نه مشکل خاصی نیست؛ من آماده ی چالش‌های بزرگتری هستم و برای هدف‌های بزرگ‌تری به ایران آمدم.

*نظرت در مورد مردم ایران چیست؟! در مورد آن صحنه‌ای که در بازی با هوادار به تو گلوله برف خورد هم صحبت کن.

مردم ایران خیلی مردم خون گرم و مهمان نوازی هستند و افراد به ظاهر سردی به هیچ وجه نیستند و می‌توان با آنها به راحتی ارتباط برقرار کرد. در آن صحنه‌ای که به من برف برخورد کرد فکر می‌کنم اتفاقی بود؛ هواداران پرسپولیس را درک می‌کنم و به نوعی آن حرکت را یک نوع استقبال می‌دانم.

پریرا

گفت‌وگو از امیرحسین چراغی

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب