اختصاصی/ شهبازیان: استقلال قهرمان می شود/ ساپینتو با تعصب است

اختصاصی/ شهبازیان: استقلال قهرمان می شود/ ساپینتو با تعصب است
به گزارش تپش 3:

سبو شهبازیان پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت استقلال در فصل جاری اظهار داشت: آبی پوشان فصل را با مربی شروع کردند که از کشور اروپایی آمده بود و به هر حال کمی زمان می‌برد تا سیستم تیمش را پیدا کند و بازیکنانش را بشناسد. در ابتدای فصل کمی در این موارد دچار چالش بودند و قرار دادن‌ مهره‌ها در جای خودشان و بازی گرفتن از آنها کمی زمان برد. استقلال در هفته‌های اخیر خیلی خوب بازی می‌کند و امتیازات را خوب جمع می‌‌‌کند به نظرم اگر همین طور ادامه دهند روزهای خیلی بهتری را می‌بینیم و ان شاا.. تیم قهرمان خواهد شد.

وی در رابطه با محرومیت ۴ جلسه‌ای ساپینتو توسط کمیته انضباطی گفت: ساپینتو مربی متعصبی است که شرایط بازی خیلی روی او تاثیرگذار است. امیدوارم مدت محرومیت کمتر شود تا استقلال ساپینتو را در کنار خط در اختیار داشته باشد. زمان می‌برد تا آقای ساپینتو با شرایط فوتبال ما آشنا شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص جام حذفی و رویارویی استقلال با ملوان گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد، تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند انگیزه زیادی دارند. ملوان هم تیم جوان و خوبی است و با مربی جوان‌ش خوب عمل کرده نباید آنها را دست کم گرفت مطمئنم آبی پوشان با جدیت این بازی را دنبال خواهند کرد و از سد ملوان خواهند گذشت.

شهبازیان در خصوص عملکرد مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: فتح الله زاده زمان زیادی نیست که به مجموعه استقلال اضافه شده است. به نظرم کار حرفه‌ای که ایشان انجام داده‌اند کار با ساپینتو و نگه داشتن کادرفنی بود که الان هم نتیجه آن را می‌بینند. مربیانی که از اروپا می‌آیند نیاز به کمی زمان دارند که آقای فتح الله زاده به خوبی آن را انجام داد‌. آقای فتح الله زاده خودشان هم نیاز به زمان دارند در مدت کوتاه نه مدیر و نه مربی و کادرفنی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. در همه جای دنیا مربیان موفق زمان کافی را در اختیار داشته‌اند.

وی در پایان در رابطه با وضعیت تیم‌های پایه استقلال هم گفت: نمی‌دانم چه تصمیم گیری‌هایی خواهد شد اما شرایط تیم‌های پایه آن طور که باید باشد نیست! ما در تیم‌های پایه استعدادهای بی‌نظیری داریم بازیکنانی که در سالهای آینده نام آنها را بیشتر خواهید شنید فقط نیاز به حمایت بیشتر و شرایط اردویی بهتر دارند که بتوانند فوتبال‌شان را ادامه دهند. امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود و تیم‌های پایه بیشتر دیده شوند.‌

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب