اعتراض فولاد به رای بازی با پرسپولیس/ هیات مدیره از نکونام حمایت کرد

باشگاه فولاد نسبت به رای صادره برای سرمربی خود اعتراض دارد.

اعتراض فولاد به رای بازی با پرسپولیس/ هیات مدیره از نکونام حمایت کرد
به گزارش تپش 3:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به دیدار فولاد و پرسپولیس را اعلام کرد که بر این اساس جواد نکونام یک جلسه محروم و به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

سعید فتاحی معاون باشگاه فولاد در واکنش به ‌این حکم گفت: در خصوص رای جواد نکونام برابر قانون درخواست اعاده دادرسی داریم و تا مشخص شدن همه زوایای این محرومیت از سرمربی خود دفاع می‌کنیم.

همچنین جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با حضور کلیه اعضا و با تاکید بر حمایت از کادر فنی تیم بزرگسالان باشگاه در آستانه دیدار با تیم الفیصلی عربستان، برگزار شد.

این جلسه با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره باشگاه ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد و طی آن اعضای هیئت مدیره باشگاه ضمن بررسی شرایط، بر حمایت از اعضای کادر فنی تیم با توجه به در پیش بودن دیدار تیم فولاد خوزستان با تیم الفیصلی عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کردند.

در این جلسه همچنین از اعضای کادر فنی خواسته شد که با تمرکز  و توانی مضاعف تیم را آماده شرکت در رقابت های آینده، بویژه دیدار حساس آسیایی کنند تا ضمن تغییر در روند امتیاز گیری، فولاد به جایگاه شایسته خود بازگردد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب