وقتی داوری و ضعف فنی پرسپولیس را وارد بحران کرد+ عکس

سرخپوشان با شکست مقابل هوادار بحران جدیدی را تجربه خواهد کرد.

وقتی داوری و ضعف فنی پرسپولیس را وارد بحران کرد+ عکس
به گزارش تپش 3:

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی یک بر صفر مغلوب هوادار شد تا انتقادات نسبت به عملکرد یحیی و تیمش بیشتر شود. پرسپولیس که تا پایان نیم فصل صدرجدول را در اختیار داشت و فاصله امتیازی خوبی با سپاهان و استقلال ایجاد کرده بود در هفته‌های اخیر از 12 امتیاز ممکن فقط 4 امتیاز گرفته که همین موضوع باعث شد صدرجدول را به سپاهان بدهد و با استقلال هم، هم امتیاز شود.

در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل هوادار باز هم مانند دیدارهای گذشته سرخپوشان، اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت. قبل از به ثمر رسیدن گل هوادار بنا به گفته تمام کارشناسان داوری مدافع تیم هوادار روی محمد عمری بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد و داور بازی (حسن اکرمی) باید خطای بازیکن هوادار را روی عمری اعلام می‌کرد که این کار را انجام نداد تا در ادامه همان توپ به گل هوادار تبدیل شود.

با این وجود و اشتباهات عجیب داوری علیه پرسپولیس اما ضعف فنی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را نمی‌توان نادیده گرفت و تمام نتایج ضعیف سرخپوشان را گردن داور و اشتباهات داوری انداخت. چرا که  غیر از اشتباهات داوری، پرسپولیس هم هفته‌هاست که طرح و برنامه‌ جدیدی ندارد و هواداران هم ازسبک بازی تیمشان ناراحت هستند. حالا این سوال را باید از یحیی گل محمدی پرسید که چه بر سر پرسپولیس در هفته‌های اخیر آمده؟ پرسپولیس امسال تیمی است که خود یحیی بسته و طبق گفته درویش تمام بازیکنانی که یحیی در ابتدای فصل و نیم‌فصل خواسته بود جذب شدند پس در این خصوص هیچ  عذر و بهانه ای برای گل‌محمدی وجود ندارد.

در شرایط فعلی پرسپولیس و بحرانی که وجود دارد هم باید اشتباهات داوری را دخیل دانست و هم اشتباهات فردی و فنی یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس را. واقعا نمی‌شود یک عامل را مقصر این وضعیت فعلی پرسپولیس دانست. حالا اگر پرسپولیسی‌ها می‌خواهند از این وضعیت خارج شوند حداقل باید اشتباهات فردی و فنی را کم کنند.

1401072918124995826284574

 

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب