پولادگر: اصلاح مکرر اساسنامه فدراسیون‌ها در دستور کار است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که اصلاح مکرر اساسنامه فدراسیون‌ها، در دستور کار این وزارت ورزش قرار دارد.

پولادگر: اصلاح مکرر اساسنامه فدراسیون‌ها در دستور کار است
به گزارش تپش 3:

سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان‌پرور اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی بود که با همت سازمان بسیج ورزش برگزار شد. من معتقدم که  مادران مهمترین نقش را در بروز و ظهور استعدادها و قهرمان‌ها در عرصه‌های مختلف دارند؛ نقشی که در این سال‌ها کم به آنها توجه شده که در راس آنها مادران شهدا هستند. این مادران بعد از شهادت فرزندانشان هنوز داغدار هستند و جای خالی فرزاندانشان را حس می‌کنند. هنوز وجود موثر و با محبت این مادران در جامعه ما نقش‌آفرین است. به نظرم این مراسم پسندیده که امروز برگزار شد، باید در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد و همگی قدردان مادران باشیم.

وی درباره ایرادات مطرح شده به اساسنامه فدراسیون‌ها که در زمان سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش و جوانان به تصویب رسیده، گفت: الان که جای پرداختن به این ایرادات نیست، چون این ایرادات مفصل است، ولی خب هیچ چیزی بی ایراد نیست. آن چیزی که ما بنا داریم از این بعد اتفاق بیفتد، اصلاح مکرر است، چون روی اساسنامه قبلی از 78 تا 1400 هیچ اصلاحی نشد و این رویه باید عوض شود. در واقع ما وقتی یک آیین نامه را ابلاغ می‌کنیم و در طول سال‌های متمادی هیچ اصلاحی در آن نمی‌شود، این شرایط منجر به مشکلات متعدد می‌شود. به همین دلیل بنا داریم که هر ساله و حتی زودتر اگر ایرادی وجود دارد، اینها برطرف شود. این اساسنامه هم ایراداتی دارد که در آن قالبی که می‌توان اصلاح کرد، یعنی هیئت وزیران پیشنهاداتی شده است. در واقع به فدراسیون‌ها اعلام شده و نظراتشان را گرفته‌ایم و جمع‌بندی هم کرده‌ایم تا ان‌شاءالله تقدیم هیئت وزیران شود.

پولادگر درباره بازگشت پیکر سه ملی پوش فوتبال قطع عضو که در زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند گفت: برگزاری مراسم در این خصوص با محوریت فدراسیون جانبازان به انجام می‌رسد.

وی در پایبان درباره سفر وزیر ورزش روسیه به ایران گفت: روسیه در بسیاری از رشته‌های ورزشی صاحب کلاس فنی است و مراودات ما به ویژه مراودات باشگاه‌های ما با باشگاه‌های روسی می‌تواند در ارتقای سطح فنی آنها کمک کند که این سفر نیز در همین راستا است.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب