سجادی: باید رهنمودهای حضرت امام را برای نسل نو احیا کنیم/ جامعه ورزش محکم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید رهنمودهای حضرت امام خمینی را برای نسل نوجوان، جوان و آینده‌ساز احیا کنیم.

سجادی: باید رهنمودهای حضرت امام را برای نسل نو احیا کنیم/ جامعه ورزش محکم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است
به گزارش تپش 3:

حمید سجادی درمورد حضور مسئولان وزارت ورزش در حرم امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر به ویژه سالروز ورود امام راحل و در پیش بودن روز پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت تمام هم وطنان تبریک و شادباش می‌گویم. البته امروز سالروز وفات حضرت زینب است و به هم میهنان عزیز تسلیت می‌گویم. به هر صورت انجام وظیفه‌ای بود و مانند سابق و هر سال جامعه ورزش به مناسبت‌های مختلف ادای دین می‌کنند و علاقه‌مند هستند همانگونه که در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی دوشادوش مردم عزیز در صحنه حضور داشتند، در این ایام نیز در میعادگاه عاشقان، مزار امام راحل و محلی که واقعا اتفاقات ارزشمندی را در آن سراغ داریم، مجدد حضور پیدا کردند. جامعه ورزش دوست دارد یک بار دیگر ثابت کند پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم ایستاده است.

وی درمورد وصیت امام راحل برای اقتدای ورزشکاران به مولا علی(ع) و راه و منش او در مسابقات ورزشی، گفت: واقعیت این است ما ورزشی‌ها از بیانات، یادگاری‌ها و رهنمودهای ایشان مطالب بسیار متعدد، متنوع، آموزنده و اثرگذاری را به یاد داریم. یادم نمی‌رود ایشان فرمودند در همه ابعاد انسانی ورزش کنید یا اینکه فرموده بودند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم. این‌ها جملاتی بود که ما را به فکر وا می‌داشت. خیلی بیشتر پی می‌بریم که ورزشکاران در جامعه اثرگذار و مورد قبول جامعه هستند. آن‌ها نیاز به دیده شدن و توجه دارند. باید مورد اعتنا قرار بگیرند. 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: وقتی در زمان حیات‌شان به عنوان رهبر بزرگ کشور می‌فرمایند من ورزشکار نیستم و ورزشکاران را دوست دارم، خیلی می‌توان این موضوع را تفسیر کرد. مطالب آموزنده بسیار زیادی از دست‌نوشته‌های ایشان به یادگار مانده و در سخنرانی‌ها و دیدارهای مختلف با اقشار جامعه به ویژه در ملاقات‌هایی که با ورزشکاران داشتند، همه عزیزانی که توفیق حضور داشتند، این رهنمودها را به یادگار دارند. همچنان این مسائل چراغ راه خواهد بود و باید مجدد تبلیغ شود و کنگره‌ای برگزار کنیم تا رهنمودهای حضرت امام را برای نسل نوجوان، جوان و آینده‌ساز احیا کنیم. باید بزرگانی تشریف بیاورند و سخنرانی کنند.

سجادی ادامه داد: امیدوارم این موارد برای من نوعی و کوچک‌ترین به عنوان خادم ورزش و جوانان به همراه همکارانم یعنی معاونان، مشاوران و روسای فدراسیون‌ها که همگی امروز با افتخار و عشق توفیق حضور در حرم مطهر را داشتند،  مجدد درس و عبرت باشد. همچنین چراغ راهی برای آینده ایران قوی باشد. برای دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی آرزوی توفیق داریم. او این روزها سعی دارد در ایام دهه مبارک فجر توفیقاتی که در دولت مردمی سیزدهم به دست آمده را یک به یک نشان بدهد. امیدوارم افتتاح پروژه‌ها و اخبار خوبی داشته باشیم. امیدوارم توفیقات کشور روز به روز بیشتر باشد.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب