دلیل اختلاف کی روش و کنعانی زادگان چیست؟/ مدافع تیم ملی خائن بود؟! + عکس

شایعاتی در خصوص دلیل درگیری سرمربی سابق تیم ملی و مدافع تیم ملی شنیده می‌شود.

دلیل اختلاف کی روش و کنعانی زادگان چیست؟/ مدافع تیم ملی خائن بود؟! + عکس
به گزارش تپش 3:

روز گذشته کارلوس کی‌‌روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان با انتشار پستی به صورت رسمی از هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کنار رفت تا سرنوشت نیمکت تیم ملی به روزهای آینده موکول شود، انتشار این پست اما با واکنش‌هایی همراه بود. تعداد زیادی از اهالی فوتبال زیر پست کی‌روش نسبت به خداحافظی این مربی ابزار خوشحالی کرده بودند و البته عده‌ای هم از کی‌روش حمایت.

یکی از عجیب‌ترین کامنت‌ها برای محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در جام جهانی بود. کنعانی‌زادگان که فقط یک نیمه مقابل انگلیس بازی کرده بود به حمایت از خودش و البته شجاع خلیل‌زاده که در جام جهانی بازی نکرده بود کامنت تندی منتشر کرد. این بازیکنان بلافاصله بعد از انتشار پست خداحافظی کی‌روش، زیر پست این مربی نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه به من و شجاع!

 

استوری کنعانی

شنیده‌ها حاکی از آن است قبل از دیدار نخست تیم در جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی انگلیس حسین کنعانی‌زادگان بعد از آن که متوجه می‌شود در ترکیب اصلی قرار ندارد صبح روز بازی ترکیب تیم ملی را به یک سایت ورزشی می‌دهد که در نهایت این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت کی‌روش می‌شود و در نهایت کی‌روش هم در مصاحبه روز بعد از بازی از این موضوع انتقاد شدیدی کرد. پس از این ماجرا ظاهرا کی‌روش متوجه می‌شود که کنعانی‌زادگان ترکیب تیم ملی را لو داده تا در ادامه دیگر به این بازیکن بازی ندهد و البته باعث اختلاف شدید طرفین هم شده است.

در نهایت اختلاف کنعانی‌زادگان و کی‌روش زیر پست خداحافظی این سرمربی نمایان شد تا شاهد جنجال دیگری در فوتبال ایران باشیم.

انتهای پیام/

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب