رحمتی: افتخار شاگردی گل محمدی در پدیده را داشتم.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در حساس‌ترین برهه زمانی آلومینیوم در لیگ برتر امسال قرار داریم.

رحمتی: افتخار شاگردی گل محمدی در پدیده را داشتم.
به گزارش تپش 3:

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: در حساس‌ترین برهه زمانی آلومینیوم در لیگ برتر امسال قرار داریم. همه دیدارها سخت و نزدیک به هم است و در این برهه چهار بازی حساس در لیگ برتر و یک دیدار حساس در جام حذفی پیش رو داریم.

بازیکنانم به بلوغ فکری و تکامل تاکتیکی رسیده‌اند و شرایط را درک می‌کنند
وی با اشاره به کار دشوار شاگردانش ظرف هفته‌های اخیر بیان کرد: در هفته‌های آینده لیگ برتر با پرسپولیس ، مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان بازی می‌کنیم و دیدار (با نساجی) در جام حذفی نیز حساسیت خودش را دارد. بازی‌های نزدیک و حساسی داریم و تلاش کردیم شرایط موجود را به بازیکنان‌مان تفهیم کنیم. خدا را شکر بازیکنانم نشان داده‌اند به بلوغ فکری و تکامل تاکتیکی رسیده‌اند و شرایط را درک می‌کنند.

آلومینیوم نشان داده در دیدارهای بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند
سرمربی آلومینیوم اراک ضمن تمجید از سرخپوشان تصریح کرد: تیم خوب پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی در اختیار دارد، اما آلومینیوم هم در این فصل نشان داده در دیدارهای بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند. ظرف هفته‌های گذشته تمام تلاش خود را کرده‌ایم و همه سعی خودمان را می‌کنیم که بازی خوب و تماشاگرپسندی با پرسپولیس داشته باشیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان، از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

مشکلی برای رویارویی با پرسپولیس نداریم و تمام انرژی خود را می‌گذاریم
رحمتی در مورد حساسیت دیدار با پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی گفت: افتخار داشتم در تیم پدیده شاگرد گل‌محمدی باشم و حساسیتی نداریم. سال گذشته در حساس‌ترین زمان، در جام حذفی با پرسپولیس بازی کردیم و در لیگ برتر هم به مصاف این تیم رفتیم. مشکلی نداریم و تمام انرژی خودمان را می‌گذاریم. به بازیکنان گفتیم با تمرکز کامل بازی کنند.

انتهای پیام/

 

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب